גברים

nightroll

New member
גברים ../images/Emo123.gif

הבן שלי, שנה וחצי להזכירכם, יושב לידי ומשחק. אל מסך הטלויזיה מפציעה יעל בר זוהר, והבןשלי פוצח בקריאות שמחה, נעמד מול המסך וצוהל לעומתה... כבר בגיל הזה????
 
ההמממ...

כשאת כותבת "נעמד מול המסך וצוהל לעומתה" - את מתכוונת לבן שלך או לחלק ממנו, כי אם זה לא חלק ממנו אז יש גם לי את הבן שלך... חחחחחח...
 

nightroll

New member
כשאני כותבת

תשמע, גבר הוא גבר. כשמחליפים לו חיתול הוא תופס את עצמו ושואל אותי, יעני לא יודע: "מה זה?" אני עונה לו, הוא חוזר על המילה, מושך באכזריות את הציוד, אני משחררת את הציוד ומסיימת את ההחתלה. והכל חוזר שוב בהחתלה הבאה.
 
למעלה