גבים ומעיינות באזור הצין

IlanShacham

New member
עייפים אך מרוצים המשכנו לנחל שרף

את הגב ניתן לראות בתחתית התמונה
 
כך נראה הגב בנובמבר 2005

בגלל זה חזרתי לכאן, כך נראה הגב בנובמבר בטיול רכסים של 2005
 

septAA

New member
אני ירוק מקנאה ../images/Emo153.gif

שזה הרבה יותר מקנא מסתם צהוב. התמונות פשוט מדהימות ! הרבה תודה. האם היית אומר שזה טיול ברמה שדורשת כמה שנות נסיון, כושר פיזי וטכני גבוהים במיוחד וכו' ? ומבחינת לוגיסטיקה - נראה פרוייקט לא פשוט בכלל.
 

IlanShacham

New member
שאלות טובות

נתחיל דווקא בקלה יותר - לוגיסטיקה - לא היתה שום לוגיסטיקה! הטיול מעגלי. לקחנו על עצמנו הרבה מים ואוכל (ומגינים), וזהו. לגבי נסיון וכושר העסק יותר מסובך. דרוש נסיון, כמה בדיוק זה תלוי מן הסתם בכמה מהר אתה לומד...
במה זה מתבטא? הכי חשוב לדעתי זה ויסות הכח. רוכבים מתחילים נוטים לבזבז את הכח מוקדם מדי, במיוחד אם הם רוכבים עם חבר'ה חזקים ורוצים להראות שהם לא פחות טובים. הכושר שלי לא מי יודע מה, ובמיוחד בעליות כולם עוקפים אותי. אני מכיר בזה, ולמרות שאני המוביל, אין לי שום בעיה להשתרך מאחור ולרכב בקצב שלי, תוך שמירה על דופק סביר. רק ככה אפשר לשרוד יום שלם. חשוב גם להכיר את הגוף שלך ואת היכולת שלו, לדעת מתי, כמה ומה לאכול ולשתות. מבחינת יכולת פיזית - צריך יכולת פיזית טובה, אבל לא מדהימה. אם הייתי מתחרה ב"ספורט" הייתי מגיע איפשהו באמצע, רחוק מהמובילים. העיקר הוא לא לקפוץ מעל הפופיק ולאכול ולשתות כמו שצריך. לגבי כושר טכני - המסלול הספיציפי הזה דורש יכולת טכנית טובה, אם כי לא מדהימה (אני ממש לא משהו), זה מתבטא בעיקר בקטעים של רכיבה בנחל. אמנם יש סימון שבילים, אבל לפעמים אין שביל וצריך לאלתר את הדרך בין החול לסלעים, למדרגות הסלע, ולאמבטיות - עבודה אינטנסיבית עם כל הגוף. כאן יש משמעות גדולה למי שרוכב איתך - אם אתה רוכב אחרי אלונפו או אריה אתה רואה שהכל עביר ומצליח לעבור הרבה מאוד בעצמך, אחרת אתה עלול למצוא את עצמך הולך הרבה ברגל (ומקלל הרבה...). גם כאן יש אלמנט של נסיון רכיבה בתנאים כאלו.
 

menzib

New member
מילים כדורבנות ויופי של מסלול

רק מה, "רואים" את החום בתמונות
וסוף סוף צלם הפורום מדגמן ועוד כנעט בעירום
 

aFish

New member
למה כמעט?

מעולם לא הסתובבתי כל כך הרבה זמן מצטבר (ובכלל) עם כ-10 גברים עירומים
... חזרה לטבע במיטבה...בגדי ים לא הבאנו
אבל חבר'ה...זה לא מה שאתם חושבים
.
 

idopel

New member
הייתיח מוסיף שצריך מוביל טוב

שמכיר לא רק את המסלול עצמו אלא גם את האזור למקרה של חילוץ או צורך בסיום מוקדם עקב תקלה טכנית או לחץ זמן.
 

alonfo

New member
שמח לראות

שאתה עדיין עמנו... קיוותי שתעבור את הלילה בשלום
 

aFish

New member
תוספות וחיזוקים

אילן בהחלט כיסה את רוב המידע. שנות ניסיון זה לא מדד. ניסיון, כן. בעיני הטיול דווקא דורש לא מעט ניסיון. הוא ארוך מאד (60ק"מ) ומשלב כמה מאמצים כשהמשמעותי הוא דווקא רכיבה בתוך תואי נחל לאחר מאמץ פיזי ארוך. הרכיבה בנחל דורשת המון עבודה והיא מאד טכנית. אחרי מאמץ וחום זה די התיש אותנו. טיול קשה פיזית ודורש לא מעט טכנית. במיוחד בקטע של נחל שרף. בנוסף, לא לשכוח שמדובר על מדבר...רכיבה בתנאי קרקע של המדבר קשה הרבה יותר מבאזור המרכז/צפון. ק"מ במדבר לא שקול לק"מ ביער בן שמן, כרמל וכד'. יש אינספור טיולי מדבר שכדאי להתחיל בהם לפני הטיול המדובר. כדאי לבנות ניסיון במדבר בטיולים של 2-30 ק"מ ואחר כך לעלות. למרחק יש המון משמעות ומעלה מאד את הקושי הפיזי.
 
../images/Emo13.gifלא יכולתי להתאפק

אבל אריה להתחיל טיולי מדבר ב 2 ק'מ אז תוך כמה זמן מגיעים ל 30 ק'מ?
 

Oldster

New member
../images/Emo45.gif... וכמו תמיד הבקשה...

אפשר הקלטה של המסלול
... אומנם היה "מרגל מטעמי" בקבוצה, אבל בתור אספן מסלולים כפיתי (ממילה "כיף") אשמח להוסיף את ה ACTUAL לאוסף ול WISH LIST לשנה הבאה. 10X
 
למעלה