גבות- צרה צרורה עיצבנו אותי הגבות שלי, ושיחקתי איתם יותר מידי ואופס...... יצאו יותר מידי ממה שצריך, איך עושים את אפקט ההוספה? בעיפרון, צללית? ואיך???????