גבות- צרה צרורה

  • פותח הנושא st1
  • פורסם בתאריך

st1

New member
גבות- צרה צרורה

עיצבנו אותי הגבות שלי, ושיחקתי איתם יותר מידי ואופס...... יצאו יותר מידי ממה שצריך, איך עושים את אפקט ההוספה? בעיפרון, צללית? ואיך???????
 
במברשת דקה דקה, עם צללית

שחורה/ ירוקה חאקי כהה/ חומה... ומוסיפה ממש מעט איפה שחסר... רעות
 
למעלה