גארי נוויל לא מצליח לחזור לשחק

גארי נוויל לא מצליח לחזור לשחק

גארי נוויל לא מצליח לחזור לשחק

המגן הוותיק (32) של מנצ`סטר יונייטד לא שיחק במדי הקבוצה מאז תחילת מרץ
תאריך עדכון:12/8/2007 12:56:0


האם גארי נוויל מתקרב לפרישה מאולצת מהכדורגל? זו בהחלט שאלה שעומדת בימים אלה על הפרק במנצ`סטר יונייטד, לאור העובדה שהמגן והקפטן הוותיק לא מצליח לחזור לשחק מאז תחילת מרץ השנה, אז שבר את קרסולו נגד בולטון.
נוויל בן ה-32 היה אמור לחזור כבר במאי, בגמר הגביע, אך התקשה להתאושש מהפציעה הקשה וסבל מבעיות נוספות בשרירי השוק והירך, שהאריכו אף יותר את זמן החלמתו.
רק בחודש שעבר הצליח נוויל להופיע במדי קבוצת המילואים של המועדון נגד סנדרלנד, אך שוב חלה החמרה במצבו והתכנית להחזירו לסגל הקבוצה הראשונה למשחק מול רומא בליגת האלופות בוטלה.
"נוצר עיכוב נוסף בחזרתו לכושר של גארי", אישר סר אלכס פרגוסון. "ברור שזה מאכזב. הוא חזר למומחה שטיפל בו כדי לעבור בדיקות נוספות אבל כרגע אין משהו חיובי בנושא".
פרגוסון עדיין דבק בגרסתו הישנה, כי פציעותיו של נוויל לא מאיימות על המשך הקריירה שלו: "זה לא הולך ומחמיר", אמר המנג`ר הסקוטי, "הוא פשוט חוטף כל פעם פציעה מעצבנת אחרת".
עם זאת הודה הסר: "זה מדאיג שבכל פעם שהוא מוכן לחזור לשחק חל עיכוב נוסף בהתאוששות שלו. אנחנו צריכים לברר את הסיבה לכך ולדאוג שהוא יחזור לשחק כמה שיותר מהר".
לפרגוסון עשויה להיווצר בעיה בעמדת המגן בסוף העונה, לאחר שווס בראון, שהחליף את נוויל במרבית משחקי העונה, סירב להצעת המועדון לחדש את חוזהו לארבע שנים נוספות.
חוזהו הנוכחי של בראון בן ה-28 יסתיים בסוף העונה ופרגוסון, שלא ממש רוצה למכור את השחקן בחלון ההעברות הקרוב עבור כסף, עשוי לאבד אותו ללא תמורה בסיום העונה.

לכתבות נוספות >
 
למעלה