ג´ולי ברחה אתמול מהבית...

Dog Master

New member
ג´ולי ברחה אתמול מהבית...

אתמול בשעות הערב אני יצאתי עם ג´ולי לסיבוב וכשחזרתי איתה אני שכחתי לסגור את הדלת מבלי שידעתי, אני ישבתי בחדר משפחה רואה טלוויזיה ועד שאימא שלי אומרת לי "ניר, למה הדלת פתוחה, איפה ג´ולי ??", אני מתחיל להיכנס להלם מסתכל במיטה של ג´ולי לא רואה כלום אני מסתכל על הדלת רואה פתוחה אני מסתכל מסביב לבית במבט אחד ולא רואה אותה אני יוצא מיד החוצה בריצה בזמן שאני עוד בשביל של הבית לקראת המדרכה אני חושב על מיליוני מחשבות מצמררות, אני פוחד שאני ימצא אותה שכובה על הכביש, ואני פוחד כשאני יגיע למדרכה אני לא יראה ברחוב שום כלב, אך למזלי הענק (ענק ענק ענק ענק ענק !!) אני מוצא את ג´ולי על המדרכה, אומר "ג´ולי, בואי מותק", בכדי שהיא לא תברח, היא עצרה במקום ובאתי לקחת אותה הביתה. אני שקעתי בהלם עמוק, חזק, מדכא, ומצמרר, ההלם אכל אותי מבפנים, כך הנת שאני אוהב אותה כל כך. כמה שעות לאחר מכן תפס אותי הלם נוסף חזק ביותר, הפעם לא חשבתי לעצמי מה יקרה כשאני יגיע למדרכה, הפעם חשבתי לעצמי מה היה קורה אם אמא שלי לא הייתה אומרת "ניר, למה הדלת פתוחה, איפה ג´ולי ??", ומה היה קורה אם הייתי מאחר בכמה דקות, או כמה שעות, אני תיארתי לעצמי שג´ולי הייתה מגיעה בזמן הזה למרכז העיר, ששם היא הולכת קטנה ומפוחדת לה לבד בין הכבישים הסואנים, אתם פשוט לא יודעים איזו הרגשה זו. עד היום למדתי 2 לקחים בקשר לכלבים, אתמול למדתי את השני, "לסגור את הדלת מיד אחרי שנכנסים הביתה, הדלת זה הדבר הראשון שאני צריך לזכור", הלקח הקודם שלי היה להשים תמיד תמיד תמיד רצועה. כרגע כשאני מלטף את ג´ולי אני מרגיש לעצמי כאילו הייתי יכול להרוג אותה, אני פשוט לא מצליח לצאת מההלם הזה, איך אני יאמר, זה פשוט אוכל אותי מבפנים.
 
יש לך מזל גדול שהיא רק

ישבה שם על המדרכה, ולא הלכה לשחק עם כל כלבים השכונה. מי יודע מה היה קורה....
 

Dog Master

New member
נכון מאוד...

היא מיוחמת ואני ממש אבל ממש לא מעוניין בגורים עכשיו, בעיקר שהם מעורבים מכיוון שהיא גזעית, וגם כמו שאמרנו בפורום שלידה לא כל כך בריאה לכלבה ובעיקר כשהלידה היא בכלל לא רצויה.
 

Dog Master

New member
שאלה -יחום- ??

ג´ולי כעת בת 7 וחצי חודשים, אני שמתי לב שהיא מלקקת שם, ואני מתאר לעצמי שהיא כבר מיוחמת, הן לפי הגיל והן לפי הליקוקים. אם אני צודק, אני אשמח אם תאמרו לי כמה זמן בערך מתמשך היחום, והאם כלבה מיוחמת יכולה להכנס להיריון ??
 

gaia20

New member
הי מאסטר

אכן מזל שג´ולי התיישבה רק על המדרכה ולא יותר מזה... ולשאלתך-אין צורך לתאר לעצמך אם היא מיוחמת או לא, פשוט תשכיב אותה על הרצפה לפתוח רגליים ולהסתכל, זה לא נושך.... אם היא כן, הייחום נמשך שבועיים בערך שמתוכם רק יומיים או שלושה היא יכולה להכנס להריון. כן, כלבה מיוחמת (ורק כלבה מיוחמת)יכולה להכנס להריון. אני מקווה שאתה מתכוון לעקר אותה או לכל היותר לשמור עליה טוב טוב כשהיא מיוחמת ולא לתת לה להכנס להריון...
 

Dog Master

New member
תודה...

לעקר אותה או לא לעקר אותה במקרה שלי מאוד קשה להחליט. מצד אחד אם אני אעקר אותה אני אפחית את הסיכוי לסרטן העטינים אך מצד שני אני ארוויח כ-10,000 ש"ח לפחות. אני יודע שיש עוד גורמים אחרים שהם כמו למשל כלבים חסרי בית. אני בעד לעקר אותה ולשמור על בריאותה. אך לא רק אני מחליט במשפחה שלי, יש עוד כמה אנשים. בכל זאת, זו החלטה לא קלה.
 

gaia20

New member
10000 שח??

איזה יופי... אתה יכול להפוך את הבית שלך למפעל לייצור גורים..... ועכשיו ברצינות, אולי כדאי שתשב עם בני המשפחה ותדבר איתם ברצינות על הסיכונים לסרטן ושאר המחלות הנלוות תסביר להם על מצב הכלבים בארץ ואיזו טעות זו תהיה להביא עוד כאלה (גם אם תמצאו להם בתים שהרי זה על חשבון כלבים אחרים שאין להם בית...) אני מקווה שתצליח לשכנע אותם.
 

lilithmm

New member
למסטרונצ´יק

בכך השכלבה שלך לא מעוקרת אתה תורם לפיצוץ אוכלוסיית הכלבים בארץ, גוזל בתים פוטנציאליים מכלבים שכבר נולדו ובעקיפין גורם לסבל מיותר בהחלט לגורים רבים או בוגרים שמחפשים בית ולא מוצאים. לעשות עסק מהרחם של הכלבה המסכנה שלך זה ממש התעללות. בכל אופן, אני מקווה שהמצפון שלך יתעורר!
 

Dog Master

New member
לליטמאוצ´יק !!!!

מצפון להתעורר ??!! אתה לא קראת היטב את מה שכתבתי !! כתבתי שאני לא מעוניין בגורים, ואני בעד הבריאות של הכלבה שלי !! וכתבתי שאני יודע לגבי המצב של הכלבים חסרי הבית בארץ !! לתשומת לבך !!
 

Flames

New member
איך אתה מסוגל לחשוב עליה ../images/Emo46.gif

במונחים של כסף? היא לא מכונה, למען השם.
 

Dog Master

New member
לפלאיימס

שוב אני אומר בפעם האלף והפעם אני אומר את זה לך, תקראי היטב את ההודעה !!!!!!!!!!!!! אמרתי שאפילו שהיא תעשה לי מהמלטה 10,000 ש"ח, אני בעד בריאותה ובעד גורמים אחרים, כלומר הכסף לא מעניין אותי. לתשומת לבך !! יש כאן תופעה שאנשים לא קוראים היטב את הודעות האחרים, אתם ממהרים להסיק מסקנות שאינן נכונות.
 

lilithmm

New member
רק העובדה שאתה חושב עליה במונכים

של כסף, מוכיח שכבר חשבת על זה
 

champ

New member
תרשה לי לצתת את דברייך...

"מצד אחד אם אני אעקר אותה אני אפחית את הסיכוי לסרטן העטינים אך מצד שני אני ארוויח כ-10,000 ש"ח לפחות..." כל אדם שהיה קורא את דברייך היה מבין מהם שאתה מעדיף את הכסף על פני בריאותה.....
 

Dog Master

New member
אני בעד לעקר...

אבל אני לא היחיד במשפחה... בכל את אני כבר ינסה לשכנע אותם, סמכו עליי
 
למעלה