ג´אסטין

troublemaker

New member
ג´אסטין

בעונה השלישית ג´אסטין נראה מכוער לאללה! בעונה הראשונה הוא נראה מדהים ובעונה השלישית הוא האריך את השיער ונראה
לא מאמינים? שפטו בעצמכם
 

LeeCooper69

New member
אני אוהב אותו יותר עם ארוך....

הוא הרבה יותר דומה ככה... סתם ליד כללי... אהבתי
הדרומי (אילת
) פשוט דומה קופי לאלכס בנד!!!! (הסולן של דה קולינג
) ופתאום מתברר שהוא דומה גם לג´סטין.... איזה כיף לי שאני מתאהב בהכי הכי רק שהם גרים באילת
יו!!! בדיוק דדיברתי עליו והוא שולח הודעה... למי שמבין רוסית: ספומניש גובנו- בוט אי אונו...
 

סילביא

New member
גם אני!

הוא נראה תמיד מדהים, והשיער הארוך הולם אותו יותר, מבגר קצת. אח אח שיער ארוך ומשקפיים זה מה שמתאים לו
 
הזוועה!

יפה לו קצר! מה הוא עשה לעצמו??
ודניאל נראה יותר יפה בתמונות מאשר ג´סטין...מזה השיער הזה?
 

maayan15

New member
דיעה אובייקטיבית.

למה אובייקטיבית?... כי אני אף פעם לא אהבתי את מראה השיער בלונדיני עיניים כחולות עור לבן או את ג´סטין במיוחד... בעונה 1-2 השיער שלו נתן לו מראה יפה, הוא יכל להיראות ותר או פחות תמים, הוא נראה כמו נער והוא נראה טוב (כלומר יחסית). התספורת החדשה לא מוגדרת ומזעזעת! (אין יותר מה להגיד)(
 
למעלה