תודה לשרי, ותודה לארנון. הצצתי בבית הקברות
דרך הגוגל-ארט.
בית הקברות נמצא הצפון מערב העיר,וגולש למרחבים הפתוחים.
המקום נראה מטופח מאוד, אי אפשר לדעת, האם זה בית קברות כללי הכולל קברי יהודים? או בית קברות יהודי?
יתכן מאוד שאבקר במקום, ואוכל לספר לכם.
סבתא שלי אם היא קבורה שם, נפטרה בסביבות 1908 עד 1913.
ננסה לבדוק מה ניתן למצוא?