עד מתי ימשכו הסימולציות???ב 19.5.2004 נתב"ג 2000
ביום רביעי הקרוב יש עוד סיור במתב"ג (עבודה) מישהו מכאן מגיע ? אני כן !
איך אפשר להצטרף ????ב 19.5.2004 נתב"ג 2000
ביום רביעי הקרוב יש עוד סיור במתב"ג (עבודה) מישהו מכאן מגיע ? אני כן !
גם אני!!! מעוניין!!!!איך אפשר להצטרף ????
אני מעוניין להגיע איך אפשר .
ביום 14.06.2004 תיכנס הרכבת הראשונהב 19.5.2004 נתב"ג 2000
ביום רביעי הקרוב יש עוד סיור במתב"ג (עבודה) מישהו מכאן מגיע ? אני כן !
לכל המעוניינים בפעם המיליון..ביום 14.06.2004 תיכנס הרכבת הראשונה
לנתב"ג 2005.
רשמתי ביומןביום 14.06.2004 תיכנס הרכבת הראשונה
לנתב"ג 2005.
באיזה שעה??ביום 14.06.2004 תיכנס הרכבת הראשונה
לנתב"ג 2005.
מחר בשעה 06:30באיזה שעה??
ואיך אפשר להגייע? האם זאת תיהיה רכבת משא או נוסעים?? או שמשא כבר נכנסה?
אם הייתי יודע שתיהיה שביתה מחרמחר בשעה 06:30
מחר בשעה 06:30 בבוקר נפגשים כל מי שנוסע מראשל"צ (רק מי שנרשם עד היום) מישהו בא ? העבודה תיהיה עד שעה 13:00 או 14:00
אגב אביתראם הייתי יודע שתיהיה שביתה מחר
הייתי מנסה להירשם אני מקווה שיתנו לי להשתתף בחופש הגדול לאיזה שבוע שבועיים
14.06.2004 הראשונה לנתב"ג !אגב אביתר
אם אתה יודע את מועד הרכבת הראשונה בנתב"ג, אולי יש לך מידע כזה על הרכבת בירושלים![]()
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.