ב 19.5.2004 נתב"ג 2000

מצב
הנושא נעול.

evgeniy2

New member
ב 19.5.2004 נתב"ג 2000

ב 19.5.2004 נתב"ג 2000
ביום רביעי הקרוב יש עוד סיור במתב"ג (עבודה) מישהו מכאן מגיע ? אני כן !
 

omer landau

New member
עד מתי ימשכו הסימולציות???

ב 19.5.2004 נתב"ג 2000
ביום רביעי הקרוב יש עוד סיור במתב"ג (עבודה) מישהו מכאן מגיע ? אני כן !
עד מתי ימשכו הסימולציות???
ימשכו עד יולי אוגוסט??? יש מצב שיקבלו אותי למרות שאני בן רק17 וחצי ולא שמונה עשרה
 

evgeniy2

New member
לכל המעוניינים בפעם המיליון..

ביום 14.06.2004 תיכנס הרכבת הראשונה
לנתב"ג 2005.
לכל המעוניינים בפעם המיליון..
צרו קשר עם כח אדם ORS בפתח תקווה לוד ראשל"צ או תל אביב לקבלת הסבר נוסף מספר של סניף ראשל"צ. 03-9671363 לבקש את אופירה או את מיכל
 

evgeniy2

New member
מחר בשעה 06:30

באיזה שעה??
ואיך אפשר להגייע? האם זאת תיהיה רכבת משא או נוסעים?? או שמשא כבר נכנסה?
מחר בשעה 06:30
מחר בשעה 06:30 בבוקר נפגשים כל מי שנוסע מראשל"צ (רק מי שנרשם עד היום) מישהו בא ? העבודה תיהיה עד שעה 13:00 או 14:00
 

omer landau

New member
אם הייתי יודע שתיהיה שביתה מחר

מחר בשעה 06:30
מחר בשעה 06:30 בבוקר נפגשים כל מי שנוסע מראשל"צ (רק מי שנרשם עד היום) מישהו בא ? העבודה תיהיה עד שעה 13:00 או 14:00
אם הייתי יודע שתיהיה שביתה מחר
הייתי מנסה להירשם אני מקווה שיתנו לי להשתתף בחופש הגדול לאיזה שבוע שבועיים
 
אגב אביתר

אם הייתי יודע שתיהיה שביתה מחר
הייתי מנסה להירשם אני מקווה שיתנו לי להשתתף בחופש הגדול לאיזה שבוע שבועיים
אגב אביתר
אם אתה יודע את מועד הרכבת הראשונה בנתב"ג, אולי יש לך מידע כזה על הרכבת בירושלים
 
14.06.2004 הראשונה לנתב"ג !

אגב אביתר
אם אתה יודע את מועד הרכבת הראשונה בנתב"ג, אולי יש לך מידע כזה על הרכבת בירושלים
14.06.2004 הראשונה לנתב"ג !
זה הופיע במעריב און-ליין בשבוע שעבר. הרכבת לי-ם עדיין לא ידוע. שוב צילמתי השבוע במלחה. בקרוב התמונות. שוב אצלם בשבוע הקרוב במלחה ושוב יהיו תמונות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה