בת השוטר- פרק 87 ואחרון (?)- בגיהינום חם יותר

YossihNew

Well-known member
|שטן|

אחרי שלוש וחצי שנים...

אנחנו נפרדים.

האם דבורי תתחתן ותחיה באושר ועושר?

למה אסתר היא הרעה באמת?

איך דנה תיפגע?

והאם אני עדיין נמס בפתיח?!
 

Johyboy26

Member
פרק מדהיםם , חני שוטרת ולא דנה ? אוקיי , איפה יפה אחרי שגרמה לי להתאהב בה ! , ולמה לקח לחיה להגיד שזאת אסתר שבועעע ?!
 

YossihNew

Well-known member
הו, עבר שבוע. ודנה נראית פצצה. היא יפה יותר כל יום. זוכרים כשליאנה התחילה את שכונה? הייתה ילדה, אבל שונה, לא לוהטת כל כך. משכונה 2 הבחורה פשוט... פשוט... תראו אותי. תיק? ברצינות? זה כולה תיק. יגיע, יגיע. גלי נחמדה. אהובה עליי ביותר.

אני... האמת שאני לא נמס בפתיח בכלל. לא יודע. עבר לי.

נראה לכם שנראה את דבורי עם שמלת כלה? כן, דבורי, תני צעקה אם יהיה חסר לך סוכר. אסתר. מעניין.

רגע! אבל בסוף... לא מסתתר הרבה מאחורי מכונת השרירים... באמת, העלילה של החילונים הייתה הזויה. התחילו דברים, נגמרו דברים, איתי ודילן נפרדו, חזרו סתם, בל עם מתן בלי קשר, אדם מחק בסוף את הסרט סתם? משפחה של בל, וכו' וכו'. הכל התחיל ונגמר אחרי שנייה, שום דבר לא היה חשוב. לא שבל לא הייתה צריכה לגמור ככה, אבל בחייאת. קצת עקביות. אתם הכרתם את שלומי. לא רשמית. בלפור, אתה מוזר היום. אין סרט, בלפור. מה קרה עם זה?

חשבתי שפחות מפחיד מאז שרייזי נהייתה נחמדה. היא בסוף רצחה את אבא, מה? מה, הבדלה? חני! בחייך! זהירות. אז למה יש לך גמ"ח?

חיה ברכה עם פאה. מוזר. ברור שהיא צריכה, אבל... מוזר. הפאות האלה, לעזאזל. איזה שערות שלה?! זה שערות של פאה! של פאה!!!!!!!!! בת של שוטרת.

גם אני לא יודע ולכן אני מעדיף אותך עם ברבי. אז בסוף הם סתם ישירו? כן, אולי לא היה חשוב, מה שהיה. אבל היה לך את אליהו. אז למה עשיתם את כל זה? אתה תגיד. תגיד אתה, אדם. רגע, מתן... אז מה מסתתר מתחת למכונת השרירים? אבל לא הבנתי, אדם סתם מחק? אמרו את זה? מתן, כייסת יפה. למדת מאבא. איפה בנות הסמינר שישירו?

אבא של מתן חטף את אחותה החורגת של המנהלת אסתר בזמנו. לא עובד לך עם טקסים חשובים, המנהלת אסתר. כמו שאמרתי, אתם הרדמתם אותי לגבי אסתר. הרדמתם אותי. אתם רק "כמה היא מדהימה". אני ידעתי שהיא ביץ' בפנים. היא מגלמת רק ביץ' מאז ליה. אוקיי, בסדר, ומיכל.

אבל למה הדלת לכלא אם רייזי לא פה? אשת חיל, אשת חיל. היא תדקור אותך. ואני חשבתי שרייזי תדקור מישהו.

דנה, את הזנחת את המוח הקרימינלי שלך. תתפשטי, דנה.

אה. היא רוצה לגהץ. איפה חברה כשצריך אותה לעזרה? חיה ברכה? המנהלת אסתר, חיה ברכה מתה. בשבילנו.

מי אלו כל הנוספים האלה? ואני חייב לשאול שאלה, מאיפה דילן הגיעה אלינו? ואתם כבר מכירים בכלל, לא? אתם מכירים. אדם משתגע כמו תמיד. הטלפון מתחת למכונת השרירים. זה בסדר, זה בסדר, דילן. את לא הראשונה שמסיימת בית ספר עם חבר עם קביים. אבא שלך יבין. סתם, הוא לא יבין, הוא יכיר אנשים שמבינים. אז איתי גומר לבד? ברצינות? רועי רשף- מה הולך איתך ועם הסדרות האלה מבחינת זוגיות?! אתה נדפק כבר פעם שנייה! ועוד דילן?!

מבחינתנו חיה ברכה מתה. חברה לא הרסה שום בית! אז אסתר סתם קנאית דתית. חיה ברכה מתה?! בגלל זה ה"קומע היר" של הדסה אז. אני הבנתי הכול, המנהלת. השד של רייזי קפץ אלייך. גם באותו הלילה וגם עכשיו. אוי לא. מה עשית, אסתר?

למה מי אתה, יא חתיכת אפס, מי אתה? אין לי מושג מה מסתתר מתחת למכונת השרירים עדיין. אוקיי, בסדר, אולי אדם יקבל זוגיות וטוב שיקבל, הוא חבר. הוא מחבק. אדם המחבק? למה מחקת אותו? ממתי? איך? אני לא עוקב! מה הולך?! תגידו... למה רועי רביב כבר פעם שנייה עם בחור מהמשפחה ההיא מכפולה? לא... תחשבו רגע... בר ברימר ואון רפאלי. אם לא היה המדריך שלך הוא היה עושה בך כרצונו. אבל חיבוק זה כמו שאני קיבלתי ממנו. נכון, רועי?

אי אפשר לצאת דרך הסולם? המנהלת אסתר. עם פמוט. במרתף.

דילי, תשירי. נקווה שבסדרה הבאה של כרמל ויהודה הם יככבו יותר. נגיד לך, בלפור. העונה הוא ממש מוזר. זה היה רעיון שלו? לא ידעתי. תביא לי קרבי. נו כבר.

היי! קטעתם את השיר! אה, חני. אני אוהב את חני. וגם את דנה. השד! אני ידעתי! אני הזהרתי! אמרתי לכם! פלאשבקים, מלא פלאשבקים. שלומי? שלומי, איפה אתה?

הנה שלומי. והדביל.

שלומי נגע בחני. איזה קטע. שיגעון זה תורשתי אצלם. מה אתה צועק לאסתר? חודש אלול? אז למה הם בבית ספר? זה קיץ? זה חורף? אסתר, קומע היר. אני נשבע לכם, אסתר באמת הפכה לשד. ואני עוד חשדתי בחברה השנייה שלי, חברתי הטובה שאוהבת את הזיכרון שלי.

כנאפו נוגע בחני.

אהבתי את השיר. איתי רקד? למה? עם רגל אחת? כן, בהצלחה בגיוס. בעיקר לבל.

עוד פעם הוא כמעט מת... כן, שלומי, כן. אני ציפיתי שהיא תנשק אותו ככה. זהו, מסתבר שעידו בקושי הצטלם בגלל צילומי שלומי 6. לכן דניאל פחות מופיע.

כן, לסצנה הזאת חיכיתי. יופי, דילן. לפחות בל ודילן מתחבקות. אדם גם נחשב בבנות. מתאים לו צנחנים. מסכן איתי...​
 

סטילהוק1

Well-known member
פרק גרוע, החל מכל ההתנהלות של חני בסמינר מול אסתר (לא בדקה שאסתר לא מאחוריה כשדיברה עם חיה ברכה בטלפון, לא נעלה את הדלת אחריה כשנמלטה למרתף כדי להימלט ממנו דרך הפתח עם הסולם), דרך החוסר יעילות של דנה שהגיעה לעזרתה רק בשביל להתעלף במרתף. ואגב, מעניין שחני שקיבלה פמוט לראש מאסתר קמה כאילו כלום ועלתה בסולם, ועד לשלומי שהגיע לסמינר עם השוטר מבלי שאף אחד יגיד לו איפה דנה (איך הוא ידע איפה היא? טלפתיה?) רק בשביל להיקלע למרתף עם אסתר המשוגעת שאותה הוא ניסה לשכנע לצאת ממנו. ובסוף אפילו לא טרחו להראות מה קרה לה, האם היא מתה בשרפה? נעצרה? שום דבר. תנחשו... ושלא לדבר בכלל על זה שאחרי שראינו כולנו איך אדם צופה לבדו במחשב ומופתע שהסרט שהוא צילם נמחק, בסוף הוא זה שמחק את הסרט ובכוונה. איפה פה ההיגיון?
 

שיר m

Well-known member
היתה עונה די מיותרת בסך הכל...
התחיל להיות מעניין רק כשחני ודנה איחדו כוחות
העלילה של החילונים היתה חסרת... הכל, בעצם. לא היה שם כלום
מסכימה עם כל מה שאמרתם בגדול...
אדם, בל, הגיע להם הרבה יותר.
 
למעלה