בתקווה שאתם טועים.
כשספרתי שהוא השתכר, שוב... וכשספרתי שהוא הפיל אותי בכח על הרצפה, ועוד באמצע אירוע עם מלא אנשים מסביב, וכ``כ כ``כ התביישתי... וכשסיפרתי שהוא תפס אותי כ``כ חזק שזה כאב, וכשסיפרתי שהוא ניסה בכח לנשק אותי, וכשסיפרתי שבלי כוונה הוא החטיף לי סטירה, וכשאמרתם לי שזה לא בסדר והגנתי עליו, וכשאמרתם לי מה היה יכול לקרות אם לא היו אנשים מסביב כדי להרחיק אותי ממני ואמרתי שזו סתם הגזמה, ואז..... ואז היינו ביחד ביום שישי, וסתם בשביל הקטע, חשפתי את כל הסימנים הכחולים על הידיים והרגליים והוא צחק, ``וואי, זה ממני?`` ואז... ואז כשידיד שלי הסיע אותי הביתה, ודברנו על אותו הערב, כשכולם שם חוצממני היו שיכורים ועשו שטויות וכשדברנו על ההוא, שהשתכר כ``כ והפך אלים ואמרתי ``וואי, ואם היינו רק אני והוא לבד?``, וידיד שלי ענה לי ``נראה לך? בחיים לא הייתי משאיר אותך לבד איתו`` אז פתאום חשבתי לרגע שאולי אתם צודקים. אני מזה מקווה שלא.
כשספרתי שהוא השתכר, שוב... וכשספרתי שהוא הפיל אותי בכח על הרצפה, ועוד באמצע אירוע עם מלא אנשים מסביב, וכ``כ כ``כ התביישתי... וכשסיפרתי שהוא תפס אותי כ``כ חזק שזה כאב, וכשסיפרתי שהוא ניסה בכח לנשק אותי, וכשסיפרתי שבלי כוונה הוא החטיף לי סטירה, וכשאמרתם לי שזה לא בסדר והגנתי עליו, וכשאמרתם לי מה היה יכול לקרות אם לא היו אנשים מסביב כדי להרחיק אותי ממני ואמרתי שזו סתם הגזמה, ואז..... ואז היינו ביחד ביום שישי, וסתם בשביל הקטע, חשפתי את כל הסימנים הכחולים על הידיים והרגליים והוא צחק, ``וואי, זה ממני?`` ואז... ואז כשידיד שלי הסיע אותי הביתה, ודברנו על אותו הערב, כשכולם שם חוצממני היו שיכורים ועשו שטויות וכשדברנו על ההוא, שהשתכר כ``כ והפך אלים ואמרתי ``וואי, ואם היינו רק אני והוא לבד?``, וידיד שלי ענה לי ``נראה לך? בחיים לא הייתי משאיר אותך לבד איתו`` אז פתאום חשבתי לרגע שאולי אתם צודקים. אני מזה מקווה שלא.