בשעה טובה - נגמר....

Paranoid Eyes

New member
עכשיו שאני חושבת על זה...

בקרוב אצלי....
 

Paranoid Eyes

New member
../images/Emo7.gif זה כבר יש DAMN!!!

אני מדברת על הדבר האחר.. הרצון שירד לך כבר ממישהו סופית, שזה יגמר, שיעזוב אותך כבר! אוח....
 

rotesh8

New member
אני יודע שיותר קל להגיד מלעשות, אבל...

תחליטי שזהו. הכל בראש ואז, אולי לא בבום אחד, אבל בהדרגה - זה יעבור
 

TriPax

New member
לוקח זמן

אבל כמו שאמרו רבים וטובים לפני - הזממן מרפא את הכל. אני יכול להעיד שעצם זה שהחודשים עברו ושהיו לי דברים אחרים על הראש (בכל זאת, לא ממש ישבתי וחשבתי עליה כל יום/שבוע) וגם העובדה שיש לי חברה וטוב לי איתה, וז שאני לא בקשר עם אותה אחת - הכל יחד עוזר. וכמו שנאמר - זה גם משהו שאתה צריך להשלים איתו בראש, וז חייב להיות הצעד הראשון.
 

Paranoid Eyes

New member
אתה השלמת עם זה

רק אחרי שראית אותה וראית שהיא לא הכוסית שהייתה כשהייתה חברה שלך, זה כשלעצמו גם עזר לך להפנים ולנתק. כשאין לך את הקלוז'ר.. הכל נעשה יותר מעיק... כן, גם אני לא חושבת על זה הרבה, אבל כשחושבת זה מעיק נורא.
 

TriPax

New member
אז תגרמי לו להשמין

וברצינות - את צודקת במה שאמרת. זה לפעמים עובר בראש בלי שאתה מתכוון וזה אכן מעיק. כמה זמן עבר מאז? האם אתם בקשר היום? האם את בקשר חדש? האם את שלמה (בלב מלא) עם הפרידה?
 

Paranoid Eyes

New member
../images/Emo6.gif

סליחה, השאלות שלך הצחיקו אותי (אני אסביר לך ב4 עיניים למה). עברו 4 חודשים, לא אנחנו לא בקשר היום.. אבל איכשהו אני פה ושם מתעדכנת במצב.. שלמה עם הפרידה.. אני חושבת שאם נעשה את השיחת סיום, השיחה שאף פעם לא הייתה השיחה שבה אנחנו צריכים להבהיר את כל הדברים, ולומר מה הציק לנו.. אז אולי אני אהיה שלמה עם זה. אבל, אני לא יודעת אם זה כדאי בכלל או שווה את זה.
 

לילולה

New member
מכירה את זה...

סתם עזרתי פה בסביבה.. גם אני הייתי בקשר עם מישהו תקופה די ארוכה ונגמר מאוד רע בנינו ורציתי רק דבר אחד- לראות אותו עוד פעם אחת כדי להחליט אם זה נגמר או שאני עדיין מאוהבת בו. לעצרי גם אחרי שראיתי אותו היה לי רגשות מעורבים וזה לא היה חד משמעי.. בהצלחה לך :)
 
למעלה