בשעה טובה ומוצלחת

Kodak997

New member
בשעה טובה ומוצלחת

אחרי כל המאמצים - מצאנו כלב!! מצאנו אותו ביום אימוץ של SOS חיות היום בצהריים. הוא מין סוג של טרייר (אבל למי אכפת באמת), קטן, עוד אין תמונה - אני מבטיח להעלות (ואני מקווה שיהיה לו גם שם עד אז) כרגע הוא מאוד מאוד ביישן, הוא כנראה צריך תקופה של קליטה פה. יש לי שאלה (יהיו לי עוד הרבה בהמשך): האם אפשר לקנות לו מלונה? פשוט יש לנו מרפסת ואנחנו רוצים שיהיה לו מין בית כזה כשהוא שם. (אנחנו קונים לו סלסלה לבית עם כריות - זה בטוח) אבל השאלה אם זה מתאים לכלב כזה. ניר.
 

Kodak997

New member
אנחנו נסרס אותו בטוח

אנחנו יודעים שצריך לסרס, ואצלו זה גם די הכרחי כי יש לו "אשך תמיר" כמו שהאיש שם אמר- אשך אחד בחוץ ואחד בפנים, אז הבנו שזה לא בריא לו ושצריך לסרס.
 

Kodak997

New member
עוד שאלה

האם מותר/צריך לרחוץ אותו? או שצריך לתת לו יום יומיים להירגע.
 

nobodys girl

New member
תן לו להסתגל,

חכה שבוע. אני בטוחה שהוא לא כזה מלוכלך
לא כל הכלבים אוהבים להתקלח וחבל להבהיל אותו ביום הראשון שלו
 
עונה לך ../images/Emo13.gif

קודם כל - מזל טוב על הכלב החדש! עכשיו: -בטח שאתה יכול לקנות לו מלונה הוא בטוח ישמח לישון שם כשחם והוא יהיה בחוץ
-בקשר לאמבטיה: כדי שתעשה לו אמבטיה (אם הוא כלב קטן) רק בקיץ, כשחם. אם הוא ממש מלוכלך ומסריח אז אתה יכול רק לא לשכוח למדוד לטמפ' חמימה וחשוב שהמים לא יכנסו לאוזנים ולהזהר שהשמפו לא יכנס לעיניים
(וחשוב! שמפו לכלבים) מקווה שעזרתי
 

taltully

New member
אני ממליץ להשתמש בשמפו לתינוקות

כמו השמפו ג'ונסטן למשל הוא מותאם לעור רגיש של תינוק וגם עור הכלב הוא מאוד רגיש אז זה מתאים . אני משתמש בשמפו לכלבים רק בבעיות של כרציות או פרעושים .
 

push

New member
מזל טוב!

המון בהצלחה. אתה בהחלט יכול לקנות לו מלונה,אין שום מניעה שהוא גם ישן בה בלילה חוץ מאשר בימים קרים או חמים מאוד. לגבי המקלחת-כמו שכתבו כאן,תן לו להתרגל,שיבטח בכם קודם חלק מהכלבים מאוד לא אוהבים שמקלחים אותם
 
למעלה