בשם המודם...

בשם המודם...

פייייייייייייייייייייי פיייייייייייייייי פפפפפייייפפפפפ פפפייייייייי פייייייייייייייייייייי פיייייייייייייייי פפפפפייייפפפפפ פפפייייייייי פייייייייייייייייייייי פיייייייייייייייי פפפפפייייפפפפפ פפפייייייייי למה אתם מחכים ? עוד לא הקלקתם ? אינטרנט מהיר במחיר אינטרנט רגיל...
 
בשעה טובה......

החירפון נתפס
עוד יומיים גולששת בכבליםםםםםם....
 

sahr12

New member
ערב טוב לכולם-ן....פנטי????

ללחוץ על הקובץ עם הסיומת EXE??? מה זה השקט הזה בפורום???? מתי ההלויה???חחחחחחח...מסכן....היה מה זה בן אדם טוב.....מרבון... אלוהים לוקח רק תטובים....:)
 
כן אחי רווי הפיגמנטים...

תוריד את הקובץ ותשמור אותו הדיסק שלך ואח"כ פשוט "תריץ" אותו והוא יתקין את העדכון... בהצלחה...
 
למעלה