בשיר עוד ארון אחד

lasal

New member
בשיר עוד ארון אחד

"אני רואה אותו הכל עכשיו בסדר אולי גם הוא פוחד להיות לבד רק להבין אותו שווה את כל הסבל כדאי למנות בשבילי עוד ארון אחד" על מי/מה הם שרים??
 
אמממ...

אממ....ניראה לי המוות(
) ו..זה.."כדאי לבנות גם בשבילי..עוד ארון אחד"
 
למעלה