*בשיעמום טוטלי*

SydBristow

New member
נראה לי הבנתי...

חלון כזה שנפתח כשאת נסנסת לאתר וזה כאילו האתר עצמו? כאילו האקספלורר זה רק דף כניסה כזה?
 

אוש7יתי

New member
לא בידיוק...

לא חשוב כבר......................... רוני (קיל ביל) הוא גאוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווון
הוא עיצב לי ועזר לי בהכל
עוד מעט אני כבר יעלה את האתר! ייייייייש
תודה רוני
 

NimaZ

New member
יוסי וטירן../images/Emo70.gif../images/Emo99.gif

אם באמת תלכי עד הסוף עם זה זה יכול לצאת מהמם!!!
 

H i L o L a

New member
יוסי וטירן ../images/Emo13.gif

ואושרית האתר נחמד אבל אין בו הרבה דברים..
 
למעלה