בשורות מקונקס

מצב
הנושא נעול.

Mr Slider

New member
בשורות מקונקס ../images/Emo41.gif ../images/Emo199.gif

בשורות מקונקס

האוטובוסים - 84-805-01 84-820-01 הועברו לקונקס מאגד .. ולצערי הרב הם נראים מזעזעים במדי קונקס .. עד כאן החדשות ..
 

connex

Active member
אגד או אגד תיור?

בשורות מקונקס

האוטובוסים - 84-805-01 84-820-01 הועברו לקונקס מאגד .. ולצערי הרב הם נראים מזעזעים במדי קונקס .. עד כאן החדשות ..
אגד או אגד תיור?
היום ראיתי איזה קונקס בקו 315 שרואים שרידים מהכיתוב אגד תיירות ונופש עליו
 

ees

New member
כמו שאתם מבינים הנהגים של קונקס

אגד או אגד תיור?
היום ראיתי איזה קונקס בקו 315 שרואים שרידים מהכיתוב אגד תיירות ונופש עליו
כמו שאתם מבינים הנהגים של קונקס
המומים הם לא האמינו שהם יסעו 8 שעות ביום בממוצע של 3 נוסעים בקווים הפנימיים ו10 בקו לרחובות.
 

connex

Active member
לאט לאט-צריך להתרגל

כמו שאתם מבינים הנהגים של קונקס
המומים הם לא האמינו שהם יסעו 8 שעות ביום בממוצע של 3 נוסעים בקווים הפנימיים ו10 בקו לרחובות.
לאט לאט-צריך להתרגל
שבוע שעבר נסעתי ב313 וחוץ ממני היו עוד 3 נוסעים אני מאמין שהלקחים יופקו
 

IntelliMe

New member
קוים 313 ו330 מגוחכים...

לאט לאט-צריך להתרגל
שבוע שעבר נסעתי ב313 וחוץ ממני היו עוד 3 נוסעים אני מאמין שהלקחים יופקו
קוים 313 ו330 מגוחכים...
בשביל מה הם עוברים ביבנה?! לא מספיק קוים מיבנה לאשדוד?! נניח שהכוונה היא לתת לתושבי יבנה אפשרות להשתמש בשירות לנתב'ג וצריפין... בשביל מה הם מסתובבים בתוך יבנה? למה איא אפשר להסתפק בכניסה למסוף כמו 315, או עצירה רק בציר ראשי אחד? בשביל מה לבזבז זמן בנסיעה בתוך יבנה. אין פה היבט של תחרות, קונקס היא מונופול ביבנה, ומונופול בשירות מאשדוד ליבנה. בשביל מה יש להם מסלול ארוך בראשון?! עקבתי אחרי המסלול שלהם במפה, הם פשוט נוסעים בזיגזג בתוך ראשון! איך אחד מהם נקרא מאסף והשני אקספרס כשלשניהם מסלול כמעט זהה עד ליציאה מראשלצ?! לוחות הזמנים שלהם מלאים בחוסר דיוק. מצויין שם התחנה אבל לא מצויין באיזו עיר היא! ב313 "מסוף קונקס" הוא "מסוף תחבורה יבנה". כששמעתי על 313 שימשיך לצריפין שמחתי שסוף סוף יש קו ישיר מאשדוד לצריפין וחיילים לא יצטרכו יותר לנסוע לאזור או לראשון ומשם לצריפין, אבל לוחות הזמנים שלו לא מתאימים לחיילים - מניסיון אישי של חברים שלי, או מוקדם מדי, או מאוחר מדי. ולבסוף, הבדיחה האשדודית המוכרת. גם 330 ו313 עושים את המסלול העירוני באשדוד, מסלול שהיה רלוונטי לפני 30 שנה כשהמסלול הזה היה כל אשדוד, אבל לא עכשיו כשהוא אפילו לא רבע ממנה. בגלל הנסיעה העירונית הזו נוסעים שעולים ויורדים בתחנה המרכזית מפסידים 20 דק' לכיוון!!
 

connex

Active member
אגב סתם תהיה

כמו שאתם מבינים הנהגים של קונקס
המומים הם לא האמינו שהם יסעו 8 שעות ביום בממוצע של 3 נוסעים בקווים הפנימיים ו10 בקו לרחובות.
אגב סתם תהיה
האם הנהגים של סניף אשדוד עובדים גם ביבנה או שמדובר על חלוקה מרחבית וסידורי עבודה נפרדים באשדוד ויבנה? אני שואל כי ראיתי היום את אחד הנהגים הקבועים והוותיקים של 212 עובד על 178 מהתמח"ת
 

ees

New member
התשובה כן

אגב סתם תהיה
האם הנהגים של סניף אשדוד עובדים גם ביבנה או שמדובר על חלוקה מרחבית וסידורי עבודה נפרדים באשדוד ויבנה? אני שואל כי ראיתי היום את אחד הנהגים הקבועים והוותיקים של 212 עובד על 178 מהתמח"ת
התשובה כן
 

IntelliMe

New member
ב16 לחודש שמעתי שיחה בין נהגים

אגב סתם תהיה
האם הנהגים של סניף אשדוד עובדים גם ביבנה או שמדובר על חלוקה מרחבית וסידורי עבודה נפרדים באשדוד ויבנה? אני שואל כי ראיתי היום את אחד הנהגים הקבועים והוותיקים של 212 עובד על 178 מהתמח"ת
ב16 לחודש שמעתי שיחה בין נהגים
שממנה עולה שלכל הנהגים בותיקים בקונקס החליפו את הסידורים.
 

IntelliMe

New member
יש יותר מהם!

בשורות מקונקס

האוטובוסים - 84-805-01 84-820-01 הועברו לקונקס מאגד .. ולצערי הרב הם נראים מזעזעים במדי קונקס .. עד כאן החדשות ..
יש יותר מהם!
יש לפחות ארבעה B10B של אגד שמשרתים בקונקס מאז קבלת הקוים החדשים.. שמתי לב שהאוטובוסים האלה בעלי פתח מלבני מעל הגלגלים, לעומת פתח עגול ברוב הB10B באגד, ובכל אלה שהיו בקונקס עד עכשיוץ
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה