בשביל מה צריך בחירות?

בשביל מה צריך בחירות?

מדוע צריך את הכנסת? מפלגות ישראליות? וכד'? לפי המתואר כאן, בואו נהיה המדינה ה-51 דה-יורה ולא רק דה-פאקטו. יהיו רק שתי מפלגות משמעותיות - הדמוקרטית והרפובליקנית. תהיה יציבות שלטונית. יהיה לא רק גב וקשר אסטרטגי אלא שייכות אסטרטגית של ממש. כל קסאם ייחשב לפגיעה של ממש במעצמת העל. הלא כן? אם ממילא קשרי החוץ של ישראל מנוהלים ממעבר לאוקיינוס, אז מדוע לא? נ.ב. פרסמתי הודעה זו בפורום זה, מכיוון שזה הפורום של המפלגה שנמצאת בשלטון בישראל ושכנראה תחזיק בו גם לאחר הבחירות.
 
תלות מסוימת? אנדרסטייטמנט נחמד...

אם כבר, אז כבר. אני כותב ברצינות - אם ישראל כל כך תלויה בארה"ב ועל כל דבר (אפילו פעוט, כמו פתיחת קונסוליה שתשרת תיירים ישראלים) צריכה לקבל רשות מהבוסים בוושינגטון, אז כבר עדיף להיות שייך לארה"ב לגמרי. החסרונות בכך ממילא קיימים גם היום, בגלל אותה "תלות מסוימת" וצפונים בכך גם הרבה יותר יתרונות, הן אסטרטגיים-גלובלים והן יתרונות אישיים לאזרחי המדינה.
 
כל מה שקשור לקובה מוציא את

האמריקנים מכליהם לגמרי, ולנו זה לא מאד חשוב. ישראל עשתה ועושה המון צעדים שארה"ב מתנגדת להם - כל מפעל ההתנחלויות הוא כזה. אז זה לא שהם מכתיבים כל דבר. חוץ מזה שאין טעם לשקול את הרעיון (האנטי ציוני) להסתפח לארה"ב לפני ששאלנו את הכלה, ולא נראה לי שיש לה סיבה להסכים.
 

vantan

New member
בשביל מה צריך יחסים עם קובה לפני

מותו של קסטרו? אין לנו מה להרוויח מכך. קובה שייכת לציר המדינות האנטי-אמריקאיות הקיצוניות בעולם יחד עם איראן וצפ' קוריאה. כדאי להזכיר: קסטרו הוא זה שניתק את היחסים עם ישראל אחרי מלחמת יום כיפור ואימן מחבלים פלסטיניים לפיגועים בישראל. דווקא ארה"ב לא לחצה על ישראל אז לנתק יחסים עם קובה. לא ראיתי את הסיפור של 'עניין מרכזי' בשום מקום אחר ואיני יודע מה אמינותו.
 
למעלה