בשביל לנצח אוייב מרושע ואכזר כמו רב המרצחים סינוואר צריך לחשוב כמוהו ולהיכנס לראשו

סטילהוק1

Well-known member
בשביל לנצח אוייב מרושע ואכזר כמו רב המרצחים סינוואר צריך לחשוב כמוהו ולהיכנס לראשו. מי שחושב שמאלנית לעולם לא ינצח מול הטרור הרצחני ולא ישיג שום מטרה, אלא יסתובב במעגלים סביב עצמו ויחזור לאותה נקודת התחלה שבה הכל התחיל, ואולי אף לנקודה נחותה יותר.

כדי לנצח את סינוואר צריך לחשוב כמוהו. מה הוא רוצה, מה המטרות שלו, מה דרך הפעולה שלו, איך הוא מתכוון להשיגה, מה עקב אכילס ונקודות החולשה שלו, מי הקרובים והחברים שלו, מה קשריו הפיננסים, מה שרשרת הפיקוד שלו, מה הוא היה עושה שאנחנו לא, מה אנחנו עושים שהוא לא. תמיד לחשוב לפחות שני צעדים לפני האוייב, ואם הוא מקדים אותנו לחשוב 4-6 קדימה בכל סינריו אפשרי, שלא לאפשר לו שום מרווח חשיבה, ולצמצם לחלוטין את כל דרכי הפעולה והמילוט שלו. והכי חשוב, בהזדמנות הראשונה שיש לירות בו בכדי להרוג ובנוסף לבצע וידוא הריגה משולשת: כדור בראש בין העיניים מטווח 0, כדור בלב מטווח 0, וכדור בראש מאחור מטווח 0. זה יבטיח שהחלאה מת ואין יותר שום סיכוי להצילו, שלא לדבר בכלל על לשחררו. מוטב גם לשרוף את גופתו ולהשליך את האפר של החלאה המנוול לפח האשפה או ישירות למזבלה העירונית, כך שלא יהיה לו שום מקום קבורה ועלייה לרגל כמו קדוש מעונה. פשוט להעלימו מעל פני האדמה ללא שום זכר ושום שריד. שזו הדרך הכי טובה ובטוחה לטפל בכל בכיר טרור.

ואז אין יותר יוחמאסית שתדאג לזכויות מחבלים ותנאי מאסרם והארוחות הבריאות שהם זכאים לקבל על חשבון אזרחי ישראל ומשפחות הקורבנות שרצחו, אין יותר בג"ץ חובב המחבלים שמגן על זכויות מחבלים ותומכי טרור, ואין יותר אידיוטים שימושיים בוגדנים בשירות האוייב כמו כנופיית קפלן האנרכיסטים האלימים ששורפים את המדינה בקריאה לשחרור מחבלים בקריאה ודחיפת הממשלה לביצוע עסקה אסונית זו או אחרת. כי פשוט כל המחבלים הרצחניים ימותו בשטח ובתי הכליאה בישראל יהיו ריקים. ולא יהיה יותר גם צורך לשחרר מחבלים בגלל "תנאי הכליאה" כדי לרצות את היוחמאסית הג'ינג'ית והבג"ץ.
 

מוטי חוף

Well-known member
בשביל לנצח אוייב מרושע ואכזר כמו רב המרצחים סינוואר צריך לחשוב כמוהו ולהיכנס לראשו.
(y)
מי שחושב שמאלנית לעולם לא ינצח מול הטרור הרצחני ולא ישיג שום מטרה, אלא יסתובב במעגלים סביב עצמו ויחזור לאותה נקודת התחלה שבה הכל התחיל, ואולי אף לנקודה נחותה יותר.
(y)
 
למעלה