בשבילכם

בשבילכם../images/Emo8.gif

זאת ההודעה הראשונה שלי פה, ואני לא מכיר אתכם, אבל חשוב לי שכולכם תקראו את ההודעה. אולי לא בחרתי מרצ, אבל כתבתי את ההודעה הזאת, כי זה לא מעניין אותי מה ימין ומה שמאל עכשיו. המצב שלנו לא משהו בתקופה הזאת, וממש כואב לי לראות אנשים נשברים, שנכנעים לאלימות, שמתייאשים מהמצב בגלל שכבר אין כוח. לא משנה מי אתם, לאיפה תלכו, איפה תעשו את החג, אני מקווה בשביל כולכם שיהיה לכם את החג הכי שקט, הכי שמח והכי מהנה שרק יכול להיות, כי מגיע לכם. בקיצור, מקווה שיהיה לכם רק טוב! צ´מרו על עצמכם, יובל
 
מצטרף!

(ומקפיץ למעלה) לא משנה אם שמאל או ימין, דתי או חילוני, אשכנזי או מזרחי... לא משנה כמה מתווכחים אחד עם השני (כי אחרי הכל, הכל ברוח טובה, או אמור להיות:) אני מאחל לכולם חג כשר (למי ששומר) ושמח, חג שקט, חג של כיף
הלוואי! - מתן נ.ב רפואה שלמה לכל החולים מהנוער!
 
למעלה