בשבילך

זהרי

New member
בשבילך

כשאת עצובה אסע אלייך לגרום לך ולו לרגע לחייך בפניך להפליג בספינה איתך מהנמל למרחקים ולראות איתך מקומות מיוחדים במעקה הסיפון אעמוד לצידך אחבק ברוך את דמותך נביט יחדיו למים הצלולים אראה את פנייך במים משתקפים לא תדברי ואני ארגיש ואת תקשיבי רק לליבי הרגיש ואומר לך יקירה שלי.. אהבתי.. אני מרגיש ורוצה רק שתשאבי ממני את הכח להמשיך... כך יסתיים לו היום שלנו ובערב נפרד בננו וכל אחד יקח בליבו חלק מהאחר וינצור אותו בלב עמוק... עד שנתאחד... זהרי.
 
זהרי ..

אהבתי את הכתיבה שלך , אהבתי את הרגשות שבך .. בת מזל אותה אחת ומקווה שיודעת היא להחזיר לך את אותה אהבה .. שבוע טוב לך , שרון @}-}--
 

זהרי

New member
שרון...

האחת באמת חדרה לעמקי נשמתי ואם יכולתי... היתי מוסר לה גם עתה את אהבתי ומודה אני לך על הדאגה רק לומר שבשביל זה יש אהבה ואהבה אינה רק בין אוהבים אלא גם..בין חברים... שולח לך חיבוק לשובך אלנו... זהרי
 
למעלה