בשבילך
קבלי בהערכה... נוירוטי ,רגיש מדי ,או מאני דיכאוני, ואולי בעצם כולם ביחד. אף אחד לא אמר שעלי להיות מושלם. כשאני מבין שאני מבקש את הבלתי אפשרי בציפיה שכולם יאהבו אותי ויתלהבו מההופעה שלי, אני מתמודד עם האחיזה בכך שאני מתבדח וצוחק עליה. "עשיית צחוק מעצמנו לא ממעיטה מערכנו, ההיפך הוא הנכון, זה מחזק אותנו." הניחן בהומור ביחס לעצמו, באמפטיה, בשקט הנפשי ובתבונה, אינו יכול לעולם להיות פסיכוטי" -היינץ קוהוט-. הערכה עצמית היא יכולת לצחוק על חולשותינו , ביטחון עצמי ומסירות עמוקה לערכים ואידיאלים,שהיא כמובן היפוכה של ציניות עוקצנית, יותר קשור דווקא לצניעות. מקווה שיעזור לך להיתמודד עם השאלה הגדולה.... שרון
קבלי בהערכה... נוירוטי ,רגיש מדי ,או מאני דיכאוני, ואולי בעצם כולם ביחד. אף אחד לא אמר שעלי להיות מושלם. כשאני מבין שאני מבקש את הבלתי אפשרי בציפיה שכולם יאהבו אותי ויתלהבו מההופעה שלי, אני מתמודד עם האחיזה בכך שאני מתבדח וצוחק עליה. "עשיית צחוק מעצמנו לא ממעיטה מערכנו, ההיפך הוא הנכון, זה מחזק אותנו." הניחן בהומור ביחס לעצמו, באמפטיה, בשקט הנפשי ובתבונה, אינו יכול לעולם להיות פסיכוטי" -היינץ קוהוט-. הערכה עצמית היא יכולת לצחוק על חולשותינו , ביטחון עצמי ומסירות עמוקה לערכים ואידיאלים,שהיא כמובן היפוכה של ציניות עוקצנית, יותר קשור דווקא לצניעות. מקווה שיעזור לך להיתמודד עם השאלה הגדולה.... שרון