בשבילך

י א צ ק

New member
בשבילך

קבלי בהערכה... נוירוטי ,רגיש מדי ,או מאני דיכאוני, ואולי בעצם כולם ביחד. אף אחד לא אמר שעלי להיות מושלם. כשאני מבין שאני מבקש את הבלתי אפשרי בציפיה שכולם יאהבו אותי ויתלהבו מההופעה שלי, אני מתמודד עם האחיזה בכך שאני מתבדח וצוחק עליה. "עשיית צחוק מעצמנו לא ממעיטה מערכנו, ההיפך הוא הנכון, זה מחזק אותנו." הניחן בהומור ביחס לעצמו, באמפטיה, בשקט הנפשי ובתבונה, אינו יכול לעולם להיות פסיכוטי" -היינץ קוהוט-. הערכה עצמית היא יכולת לצחוק על חולשותינו , ביטחון עצמי ומסירות עמוקה לערכים ואידיאלים,שהיא כמובן היפוכה של ציניות עוקצנית, יותר קשור דווקא לצניעות. מקווה שיעזור לך להיתמודד עם השאלה הגדולה.... שרון
 

נשית~37

New member
אומנם לא בשבילי...

אבל בהחלט ענה לי על כמה שאלות
 

י א צ ק

New member
נשית

שמחתי שהצלחתי לעורר, ולענות על שאלות. אם יצא משהו מזה ועזרתי במשהו דהיינו.......
 

טאKילה

New member
../images/Emo39.gifי א צ ק....../images/Emo24.gif

בטוח שאתה בפרק 6 עמוד מממ.. 200 חחחחחחחחחח שאלת השאלות ...אהה לא אני המתמודדת עם השאלה. בוקר נפלא -מ ו ת ק..
 
ואיך אשתוק לאיש המקסים הזה ,,,,,

לא תמיד אנחנו מקבלים דברים בחיוב ולפעמים המצב לא מאפשר. החיים הם ההתמודדות , ההצלחה שלנו כאנשים . "עשיית צחוק מעצמנו לא ממעיטה מערכנו, ההיפך הוא הנכון, זה מחזק אותנו." משפט כל כך יפה אמרת ,,,,,,וכל כך נכון ההומור הוא חיינו צריכים לפעמים להשתחרר ולומר מה שמתחשק ללא מחשבה ואם לא נדע להשתמש בהומור נהיה אומללים לא תמיד אנשים רואים אותנו כמו הביקורת של עצמינו . ומי שמכיר אותך יודע עד כמה אתה ,,,,,מממממממממ,,,,,,,,, וכל מילה נוספת מיותרת.
 
למעלה