הכל תלוי בכוונת המשורר.ברשת ים של תוצאות
בפשטות מספר תחתון כפול מספר עליון נותן את התוצאה בשיוויון של המספר התחתון לכן 3X6=18 .ובחורזים? צפה בקובץ המצורף 33744
קיבלנו הסבר מדוע התוצאה 12.בפשטות מספר תחתון כפול מספר עליון נותן את התוצאה בשיוויון של המספר התחתון לכן 3X6=18 .
אם היתה כוונה להוסיף מספרים נעלמים לפחות היו מוסיפים סימן של נקודות מאונכות.
לא, כי לשורה של 9 אין שורה מעל ולכן אי אפשר להכפיל בשורה מעלבפשטות מספר תחתון כפול מספר עליון נותן את התוצאה בשיוויון של המספר התחתון לכן 3X6=18 .
אם היתה כוונה להוסיף מספרים נעלמים לפחות היו מוסיפים סימן של נקודות מאונכות.
לפי הכלל שקבעת התוצאה תצא 10.מכפלה של מספר באותו מספר ועוד 1
תוסיף סוגריים, 3*4=13לפי הכלל שקבעת התוצאה תצא 10.
אם כך הוספת שני כללים, האחד -שהוספת 1 והשני -שהכנסת אותם לסוגריים.תוסיף סוגריים, 3*4=13
בהחלט חוקי. דרך אגב, החידות האלה הן לא ממש מתמטיקה... אם הם היו אז עצם השימוש בסימן = היה שגוי.אם כך הוספת שני כללים, האחד -שהוספת 1 והשני -שהכנסת אותם לסוגריים.
וזה לא חוקי להוסיף במתמיטקה כללים כפי ראות עינייך עד שהתשובה מתאימה.
אם מדובר בחידה למטרת שעשוע, הפתרון הפשוט מיד קופץ לעין, כי רואים דפוס שחוזר על עצמו וממשיכים הלאה,בהחלט חוקי. דרך אגב, החידות האלה הן לא ממש מתמטיקה... אם הם היו אז עצם השימוש בסימן = היה שגוי.
כל הרעיון בחידות האלה זה למצוא אופן חישווב כזה שיתאים לכל הנתונים. זה בדיוק מה שעשיתי.
הפתרון שלך אינו כזה, הוא מוסיף נתונים שלא קיימים.
מכיוון שאתה זה שהוסיף משהו שלא קיים, אתה הכתובת לשאלה מה יוצא מכך לאלה שעושים את זה.אם מדובר בחידה למטרת שעשוע, הפתרון הפשוט מיד קופץ לעין, כי רואים דפוס שחוזר על עצמו וממשיכים הלאה,
אבל תמיד יהיו כאלה שממציאים דברים שלא קיימים ומוסיפים ללא צורך דברים שהם היו רוצים שיהיו שם, ולא ברור איזה תועלת יש להם מכך.
לא הוספתי כלום, הכפלתי מספר בזה שמעליו לפי דפוס קבוע.מכיוון שאתה זה שהוסיף משהו שלא קיים, אתה הכתובת לשאלה מה יוצא מכך לאלה שעושים את זה.
הוספת מספר מעל זה שבשורה הראשונה בלי שום ביסוס למה צריך להיות המספר שם.לא הוספתי כלום, הכפלתי מספר בזה שמעליו לפי דפוס קבוע.
הן דווקא כן מתמטיקה.בהחלט חוקי. דרך אגב, החידות האלה הן לא ממש מתמטיקה... אם הם היו אז עצם השימוש בסימן = היה שגוי.
כל הרעיון בחידות האלה זה למצוא אופן חישווב כזה שיתאים לכל הנתונים. זה בדיוק מה שעשיתי.
הפתרון שלך אינו כזה, הוא מוסיף נתונים שלא קיימים.
הן דווקא כן מתמטיקה.
מתמטיקה היא שפה ומותר להגדיר בה מה שרוצים ואם הגדרנו משהו, אנו צריכים להיות עקביים כפי שכתבת שיתאים לכל הנתונים.
לעניות דעתי, פתרונך הוא הפתרון הנכון.
ממש לא, מותר להגדיר מה שרוצים, כל עוד ההגדרה ברורה, לרבות דריסת הגדרה קיימת.כשממציאים שפה חדשה מותר להגדיר בה מה שרוצים, בשפה קיימת יש כבר את ההגדרות. מתמטיקה הינה שפה קיימת ומשמעות סימן השיוויון מוגדרת בה.
השימוש בסימן בחידה אינו עולה בקנה אחד עם הגדרתו המתימטית.
רק שבחידה לעיל אף אחד לא הגדיר אחרת את סימן השיוויון.ממש לא, מותר להגדיר מה שרוצים, כל עוד ההגדרה ברורה, לרבות דריסת הגדרה קיימת.
בתכנות מונחה עצמים משתמשים בתכונה הזאת כשעושים הורשה.
הגדירו ואת צריכה לבנות את ההגדרה עפ"י הדוגמאות.רק שבחידה לעיל אף אחד לא הגדיר אחרת את סימן השיוויון.
ולכן, כפי שטענתי בהתחלה, החריגו את החידה מהמתמטיקה.הגדירו ואת צריכה לבנות את ההגדרה עפ"י הדוגמאות.
למה?ולכן, כפי שטענתי בהתחלה, החריגו את החידה מהמתמטיקה.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.