ברקוביץ'ק לא הגיע לאימון הבוקר, ככל

ftb1

New member
מתי כתבתי שהוא חזר בגלל ברקו?

"אני חושב שנמני רצה לחזור, הוא פשוט חיכה להתנצלות של קלינגר. סמל כמו אבי לא היה עושה משחקים, ברגע שהיו אומרים לו לחזור הוא היה חוזר, זאת לפחות דעתי" גם דעתי^^^^^^^^^^^ ובקשר למסיבת העיתונאים אני כבר מחכה בקוצר רוח
 

Thierry Henry

New member
רשמתי את זה כתוספת

כי יש מספר אוהדים, בניהם סנטה אם איני טועה שזוקף את צירוף נמני לאיל.
 

pgprince

New member
לא צריך לשלם לו כסף עד סוף עונה.

רוצה לפרוש - שיפרוש. יקבל שכר עד לאותו רגע שהוא נחשב כשחקן (עד אתמול). כמו כן, יש לקנוס אותו על העדרות מאימון ללא אישור.
 

Thierry Henry

New member
בגלל שאנחנו לא רוצים עוד סחבת כמו

בנין- לוני , עדיף שיתן לו את כל הכסף וישתיק אותו. המנויים ש נמני הביא, יכולים לכסות את המשכורת הנמוכה של איל.
 

bister

New member
שפדרמן ישלם

הוא הביא לנו את החולה אגו הזה מלכתחילה
 

TheOrion

New member
למה שפדרמן ישלם?

פדרמן שם הבטחה לשלם כל חריגה מהתקציב. אם תהיה חריגה בגלל זה, אז הוא ישלם, אם לא, מכבי תשלם. פדרמן לא הכריח אף אחד לקבל את ברקו, הוא סה"כ העמיד את ההבטחה לשלם את זה, אם מכבי לא תוכל.
 

Thierry Henry

New member
מצידי שקלינגר ישלם מהכיס שלו.

הדפוק הזה לא צריך להיות אצלנו ולא היה צריך להגיע מלכתחילה.
 

ftb1

New member
אני אשלם רק שיילך

 

Thierry Henry

New member
אמרתי שמשיח ליצן..מה תגידו על זה?

אורי משיח אמר ל-ONE: "התכנסנו הבוקר לדיון על המצב ואנחנו, ראשי האוהדים, קוראים לאייל ברקוביץ' ולמכבי ת"א לסיים במהירות את אי ההבנות ולחזור לשתף פעולה. "קנינו כרטיסי מנוי אחרי שהבטיחו לנו שכל הכוכבים שהוחתמו ישחקו בקבוצה. מבחינתנו לא לקחת אליפות, אבל שתהיה אווירה רגועה במכבי ת"א בשנת ה-100. מעל הכל אנחנו קוראים לכולם לקחת דוגמא מאבי נמני, שבא לאימונים ועושה את עבודתו בשקט ולא נכנס למלחמות".
 

john111

New member
הכי מגוחך זה שהוא

דחף את אבי נימני לתגובה שלו. את כל השאר עוד אפשר להבין, אבל מה הקשר לנימני בדיוק? איל יפרוש, זה כמעט ודאי. הוא לא טמבל. הוא מבין את המשמעות של לא להגיע לאימון אחרי שהוא לא עלה בהרכב. חבל, אבל אם זה כך אז עדיף לשני הצדדים שזה יקרה עכשיו.
 

bister

New member
מה זה איפה הקשר?

ידו של נמני בכל. נסתרות דרכי הנמני ואנחנו תמיד צריכים לחשוב מה היה עושה נמני כשאנחנו בספק. אני מתפלא שהוא לא הוסיף "בעזרת הנמני" בכל משפט שני וכתב למעלה "בסייעתא דנמני" בראש המכתב ששיגר לוואן. בנוסף הציטוט: "מבחינתנו לא לקחת אליפות, אבל שתהיה אווירה רגועה במכבי ת"א בשנת ה-100" היה קצת מפתיע. חשבתי שבמכביזם הנצחון, האליפות היא מעל הכל. אפילו מעל שחקנים מסויימים וחוסר נוחות עם ספסולם.
 

Formolla1

New member
נצל"ש

אהלן , שאלה : איפה אפשר לקנות אימוניות (סווצ'רים) של מכבי החדשים ? רק בחנות ? , אם כן - היא פתוחה גם בימי חול או רק במשחקים ? תודה לעוזרים .
 
שילך לאכול סופגנייה ויעזוב אותנו בש

קט... "קנינו מנוי אחרי שהבטיחו לנו שכל הכוכבים שהוחתמו ישחקו"? משיח, אם "קניתם" מנוי בגלל שהחתימו את ברקוביץ', ולא בגלל שחשוב לכם ממכבי ת"א (שלא לציין שלדעתי יותר חשוב לשים שחקן בית כמו אופיר חיים על פני ברקוביץ'), אולי כדאי ש"תתחילו" לטחון פיצות בכרמל...
 

pgprince

New member
למה מתייחסים אליו בכלל?

מי זה בכלל? מי עשה אותו דובר אוהדי מכבי?
 
אם יש כאן למישהו חשבון בשחקן ה-12

אז כדאי שתכתבו משהו על זה אצלם, כי משיח בא מהשחקן ה-12. (אני ניסיתי שלוש פעמים כבר להירשם וכל פעם מוחקים לי את החשבון, עכשיו אני מנסה פעם רביעית
)
 
למעלה