ברקוביץ'ק לא הגיע לאימון הבוקר, ככל

Big Joni1

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

לא באמת האמנת לזה, נכון?
 

TheWhiteTigris

New member
ממש לא שחקן קטן.

את יכולה לטעון שהוא "בן אדם קטן" (כמו שיש האומרים כך על פיני גרשון). אין קשר בין תלונות ודעתך על היותו "אדם קטן" לבין פועלו כשחקן.
 

ShaguaR

New member
מצידי שיעזוב

עם זלזול כזה, מחלה או לא מחלה, מצידי הוא יכול להישאר בבית עד סוף העונה. כל שחקן שלא מגיע מסיבה זו או אחרת חייב להודיע לראשי המועדון, כך ששום תירוץ של אייל לא יתקבל. הסנקציות האלה שהוא מטיל על מכבי לא נראים לי. שחקן שנכנס בדקה 60 ולא מזיז את התחת שלו יכול מצידי לשבת על הספסל כל העונה, ולא משנה אם קוראים לו ברקוביץ' או ארז אליאב. לא מוצאת חן בעיניו דרך ההתנהלות בקבוצה? הוא יכול להתנהג כמו מקצוען ולעזוב את המועדון בצורה מכובדת. שחקן גדול, בן אדם קטן.
 

TheWhiteTigris

New member
משהו שלא הבנתי

אתם מצפים ששחקן ישב על הספסל בחיוך? שאם המאמן מפתיע אותו בכך שהוא לא מעלה אותו בהרכב, אז הוא ירקוד בעליצות? אף אחד לא אוהב לשבת על הספסל, בטח לא שחקן בכיר, אחד הקשרים הכי טובים שהיו אי פעם לישראל. להזכירכם מה קרה עם נימני שקלינגר הפתיע והעז להושיבו על הספסל? ברקוביץ' זה עוד משחק ילדים. תפסיקו לתקוף אותו על עיוור. תסתכלו ותחשבו שניה. צריך לדבר עם ברקו, להגיד לו שזה לא היה מכובד, ולישר את ההדורים. בטח לא לצעוק כמו ילדים קטנים עליו, בלי לחשוב לשניה.
 
בגיל שלו עוד צריך לדבר איתו?

עם כל כך הרבה נסיון, בארץ ובאירופה, הוא לא אמור לדעת כבר דברים כאלה? אם עד עכשיו הוא לא הבין, הוא לא יבין. ששחקן מסויים מסופסל, הוא לא אמור לשבת בחיוך, אבל הוא צריך לעשות בדיוק להיפך - להגיע לאימונים, להתאמץ יותר, להראות למאמן שההחלטה שלו הייתה טעות. הוא לא היה אמור להתנהג איך שהוא התנהג, נקודה.
 

TheWhiteTigris

New member
כן צריך.

צריך מידי פעם לדבר עם שחקן, להגיד לו שעם כל הכבוד לגדולתו, הוא עדיין שחקן, ויש מאמן והייכרכיה מעליו, אז שכמו שנותנים לו כבוד, שיתן כבוד בחזרה. "ששחקן מסויים מסופסל, הוא לא אמור לשבת בחיוך, אבל הוא צריך לעשות בדיוק להיפך - להגיע לאימונים, להתאמץ יותר, להראות למאמן שההחלטה שלו הייתה טעות. " אתה מצפה משחקן שעבר קריירה מפוארת ש"ינסה להוכיח" משהו? מה הוא צריך להוכיח? שהוא אחד השחקנים הכי גדולים אי פעם? כולם יודעים את זה (גם אם מתכחשים לזה...). הוא כבר לא ילד, אמרת בעצמך. הוא עבר כל כך הרבה, שהו אלא צריך לעשות כלום. עם שחקנים כאלה (ברקו, נימני, רוסו וכו') צריך לנהוג "מעט יותר בזהירות", כדי להפיק מהם יותר מאשר אם תיכנס בהם. זה לא שחקן בן 17 שצריך לחנך אותו!
 
אני מצפה מ*כל* שחקן שינסה להוכיח

שהוא ראוי להיות בהרכב, יתאמץ, ואם הוא יודע כדורגל - שיראה את זה. לא משנה כמה גדול הוא, אם הוא לא יוכיח את זה, כלום לא שווה. השם של השחקן לא עושה אותו גדול, אלא ההוכחות שלו על המגרש. תחשוב שכל שחקן שהיה לו עבר מפואר, יבוא ויתחיל לזלזל. יצא מזה משהו? יהיה אפשר להפיק ממנו את מה שאמורים להפיק ממנו? ברקוביץ' היה שחקן גדול, אמרתי את זה כמה פעמים, ואני חושב שהוא עדיין. אבל אם הגישה שלו תמשיך להיות מזלזלת ולחשוב שמגיע לו הכל כי הוא ברקוביץ, הוא כבר לא יהיה כזה. יש לו יכולת ויש לו כשרון, שיראה את זה. כן, גם בגיל שלו הוא צריך להוכיח שהוא צריך להיות בהרכב - זה שחקן מקצוען ואמיתי. ואתה בעצמך אמרת שהוא לא בן 17 ולא צריך לחנך. נכון. אז למה לבוא ולדבר איתו? הוא לא אמור לדעת איך הוא צריך להתנהג לבד? את החינוכים המקצועיים נותנים לילדים כבר מגיל צעיר. כבר אז מלמדים אותם איך להתנהג כשלא עולים הרכב, שמוציאים אותם באמצע משחק. אם עד עכשיו הוא לא למד את זה, גם בארץ וגם באירופה, זו בעייה חמורה. אז או שיתחיל להתנהג כמו שחקן מקצועי, ילמד להראות את מה שהוא יודע - או שלא יהיה במכבי. מצטער, שמות של שחקנים גדולים בלי יכולת, לא עושים לי את זה. ויש לו יכולת, אז שיראה אותה בדרך מקצועית.
 
יש כבר עידכון חדש

מכבי לא מצליחה לתפוס אותו ודריקס אמר שהוא לא הודיע כלום ולא קיבל אישור ונראה לי שזה כבר אומר הכל כל זה לפחות וואן
 

bister

New member
ועכשיו הוא רשמית "חושב על עתידו"

לי כבר נמאס מהמשחקים שלו. אומר לי בראיון שאין לו בעיה להיות מסופסל רגע אחד ורגע אחרי הספסול הכי מוצדק שיש (מה שגם היה קצר מדי) הוא מתחיל להתבכיין. שיעזוב אותנו בשקט. אף אחד לא רוצה אותו, אף אחד לא צריך אותו, נמאס כבר לנסות ולרקוד מסביב לגחמותיו של האליל ברקוביץ', אגו מניאק היית ואגו מניאק תשאר. (כמובן שהוא ישאר בסוף כי קלינגר כמו נמושה יתקשר אליו, יתחנן שישאר ויבטיח לו כמה דקות שירצה, לשחק בתור שוער אם הא לו ו10 חלוצים לפניו)
 

pgprince

New member
"אייל חושב על עתידו"

מכבי דוט קום מפרסם: טלי ברקוביץ', רעייתו של איל ברקוביץ', הוציאה לפני דקות אחדות הודעה מטעמו. כזכור, הבוקר לא התייצב הקשר לאימון הקבוצה בקרית שלום ולא הודיע על העדרותו לאף אחד מאנשי המועדון. ברקוביץ' לא ענה לשיחות הטלפון שקיבל מכלי התקשורת ומאנשי הקבוצה, ורעייתו פזרה את הערפל סביב אי הגעתו לאימון, כשהודיעה: ''איל לא חולה, הוא פשוט נפגע מהיחס של הצוות המקצועי במכבי ת''א ורוצה להיות מספר ימים עם עצמו בכדי לחשוב על עתידו''.
 
לא משנה איך יגמר הסיפור הזה...

ברקוביץ ממשיך עם ההתנהגות הילדותית שלו שמלווה אותו לכל אורך הקריירה. אדון ברקוביץ, אם זה לא מכבודך לשבת על ספסל מכבי ת"א למשחק-שניים אז עדיף שלא תהיה במכבי ת"א. עכשיו תנסו להיזכר... קרה פעם שברקוביץ לא הסתכסך עם המאמן שלו?
 

Thierry Henry

New member
ל"המכבי" אני מאמין.

ואם מה שנכתב שם נכון, מכבי לא צריכה לחכות להחלטה של אייל. שלוני ירים אליו טלפון היום, יסכם איתו שהוא מקבל את הכסף שהובטח לו בחוזה ויגיד לו שלום ותודה. עם נמני זה עבד יפה..
 
../images/Emo45.gif

צודק מאה אחוז ועדיף שיעשה את זה כמה שיותר מהר (לפני כניסת החג ) לא צריך לתת לקוסם זמן לחשוב בכלל
 

Thierry Henry

New member
זה מצחיק.

ישבו פה עשרות אוהדים בפגרה ואמרו "למה ברקוביץ'? זה יתפוצץ" ישבו עשרות עיתונאים ובפעם היחידה אולי העונה, גם כתבו דברים נכונים. מנגד ישבו להם לוני וקלינגר והחליטו להביא את אייל למרות הכל. עכשיו הם צריכים להתמודד עם כל הזבל הזה..חובבנות בשיאה. וד"א, אני לא פוטר את דיויד פדרמן מהנושא הזה. החזיר את נמני, לא היה צריך להביא את אייל.
 

ftb1

New member
כמה שאתה צודק

זה היה יותר צפוי מחום יולי אוגוסט אבל דבר אחד אני בטוח במיליון אחוז אם הם היו יודעים בוודאות שנימני חוזר ברקו לא היה היום במכבי
 

Thierry Henry

New member
נמני לא חזר בגלל ברקוביץ'.

אני זוכר לא מעט חתולים שחורים שהיו בניהם בתקופת הנבחרת. כבר עכשיו מדברים על סכסוך בין אבי לאייל בגלל הדברים שאיל אמר והדרך שבה הוא מרשה לעצמו לדבר. אני חושב שנמני רצה לחזור, הוא פשוט חיכה להתנצלות של קלינגר. סמל כמו אבי לא היה עושה משחקים, ברגע שהיו אומרים לו לחזור הוא היה חוזר, זאת לפחות דעתי. בכל אופן, הפגרה היסטוריה. מה שקורה עכשיו עם איל זה ביזיון שלא יכול להמשיך, דריקס אמר שאחריי החג יפרסמו הודעה, אין לי בעייה לעוד מסיבת עיתונאים סטייל ה13.8, רק שברקוביץ' ילך וזה בכלל לא מעניין אותי איך ולמה, שילך.
 
למעלה