ברכת שבוה טוב ומבורך!

tipid

New member
ברכת שבוה טוב ומבורך!../images/Emo104.gif

בפרוס השבוע החדש שבא עלינו לטובה אני רוצה לאחל לכל בית ישראל באשר הוא שבוע מלא שקט ושלווה בטחון בריאות!. וחיוך על שפתותינו עם הרבה חום ואהבה מעומק הלב וביום שישי הבא עלינו לטובה נחגוג את יום שחרור ירושלים לפני 36שנה היום בו אוחדה בירת ישראל וכך תישאר לעולם ועד ויתקיים הפסוק "אם אשחך ירושלים תישכח ימיני"..
 

שרון123

New member
בוקר טוב ושבוע מצוין לכולם../images/Emo42.gif

בעוד כחצי שעה, הועדת השמה. כל השבת (טוב, נו, כל השבוע האחרון), הייתי עצבנית ומתוחה. אני רואה בהחלטה הזו, החלטה גורלית, ומקווה שנגיע להחלטה הטובה ביותר. שבוע עמוס לפנינו, גם בקשר לביה"ס, יש לנו כמה פגישות השבוע, וגם פגישה עם רופא חדש שיעזור אולי בנושא הלילות.
 

שרון123

New member
חזרנו מוועדת ההשמה

ישבנו עם צוות ענק של נשות חינוך. ממש לא הצלחתי לקלוט מי זו מי. אמנם יו"ר ועדת ההשמה הציגה את כולן, אבל אני ממש לא הצלחתי לעקוב אחריה. גננת השי"ח, הפסיכולוגית, ואנחנו, הצגנו את ירדן. מיח"א שלא הצליחו להגיע, שלחו בפקס את חוות הדעת שלהם. הייתה הסכמה גורפת שירדן צריכה לעבור לחינוך המיוחד. אבל עדיין אין לדעת איפה ואיזה כיתות א' יפתחו. בסוף הדיון, הציעו שוב לשקול בכל זאת גם גן שפתי טיפולי, שייתן לירדן חיזוק נוסף לפני כיתה א'. הן אמרו שבגן הזה יש הרבה יותר אפשרות לטיפולים פרה-רפואיים. בביה"ס אין להם בכלל תנאים וציוד לטיפולים שכאלה. הכנתי רשימת שאלות גדולה, אבל מכיוון שהן בעצמן לא ידעו בדיוק מה האופציות, ואיזה ילדים יצטרכו כיתה קטנה, לא היה שום טעם לשאול את רוב השאלות. ב 15 ליוני, יגמרו כל ועדות ההשמה, ואז יציגו לנו אופציות ספציפיות, ונצטרך להחליט.
 

חני ב

New member
היי שרון

את יודעת שיש גן שפתי בשהם? אבל הילדים שם קטנים יותר, עד גיל 5 אם אני לא טועה.
 

שרון123

New member
אז ככה

יש גן שפתי בשהם, וגן שפתי במזור, הגן הוא לשנתיים, כלומר כולל גם גן חובה, אבל כל שנה ניפתח אחד מהגנים לסירוגין, לצעירים. שנה הבאה כניראה יפתח דווקא במזור. שמעתי על שני הגנים הרבה דברים טובים, אבל איכשהו, למרות שניראה שירדן תקבל הרבה בגן כזה, האינטואיציה של שנינו אומרת שאין טעם בעוד שנה בגן. אבל שוב. רק אחרי שיהיו אופציות קונקרטיות, נבחר ביניהן. תודה רבה חני, על העזרה והאיכפתיות. את נושא הסייעת עדיין לא העלנו, כניראה נעשה את זה במשך השבוע.
 

חני ב

New member
שרון

הבן של שכנה שלי (את כבר דיברת איתה אני חושבת) היה שנה בגן במזור. היא היתה רק מלאת תשבוחות עליו. במסר אמסור את שמה, אולי באמת הגיע הזמן שתפגשו
 

ציפלה

New member
לשרון, ועדת השמה

האם היתה נציגות של הורים בועדת השמה???? האם את יכולה לספר לי (למייל האישי אם את רוצה) ממה סובלת בתך?
 

שרון123

New member
הי דליה

הייתה מישהי מוועד ההורים הארצי (יו"ר הועד? אני לא בטוחה.) לירדן יש מחלה מטאבולית מיטוכונדריאלית, שגורמת לייצור אנרגיה נמוך ופגום. במהלך ייצור האנרגיה הפגום נוצרים גם רדיקלים חופשיים, שגרמים לפגיעה פרוגרסיבית באיברים השונים. אצל ירדן הפגיעות הן : ליקוי שמיעה חמור, ליקוי ראיה, ובעיית סינוור קשה. בעיות במוטוריקה גסה ועדינה(לא מסוגלת לרוץ, לקפוץ, קושי גדול בכתיבת אותיות), בכל מחלת חום אנחנו אמורים מייד להתאשפז בבי"ח(אבל כבר לא כ"כ עושים את זה). לירדן יש פגיעה בכליות שגורמת לאיבוד אלקטרוליטים חיוניים דרך השתן, ולכן היא צריכה לקבל השלמות של האלקטרוליטים האלה כ 20 פעמים ביום (דרך הפה)
 

שרון123

New member
אה וגם

ירדן היום בת 6 וכמה חודשים, בגן חובה רגיל, שנימצא בביה"ס (חטיבה צעירה) אתה מחלה גילינו כשהיא הייתה בת 3.5
 

שרון123

New member
הטיפול העיקרי היא בשניידר

בילדים ב'. אבל גם בהתפתחות הילד, מיח"א (מחנכי ילדים חרשים), תל השומר, מחלקה מטאבולית בשערי צדק. והם לא צריכים לריב, יש מספיק עבודה בשביל כולם
 

שרון123

New member
כן וכן

אני מאד מתרשמת. גם אתם כבר מכירים את כל בתי החולים בארץ?
 

שרון123

New member
וגם אלפלג היא פרופ'

אמנם מקסימה, אבל עדיין הרוויחה את התואר ביושר
 
למעלה