ברכת חג השבועות לעם ישראל ממפכ''ל המשטרה

שלום30

New member
ברכת חג השבועות לעם ישראל ממפכ''ל המשטרה

אזרחים ואזרחיות, תושבי מדינת ישראל היקרים היום, ערב חג השבועות, ברצוני לאחל לכל בית ישראל חג שבועות שקט, נעים ושמח. משטרת ישראל עושה, גם במהלך החג, לילות כימים בהגנה על בטחונם האישי ושלומם של אזרחי ותושבי מדינת ישראל. אני מבקש להודות לכל השוטרים, הקצינים, הלוחמים והמתנדבים אשר מבצעים את תפקידם מתוך שליחות ומתוך ההכרה בערך השירות, לטובת העם והמדינה. בחג השבועות ניתנה התורה לעם ישראל. ביום הזה, הונחו למעשה יסודות הצדק והמוסר של החברה. תפקידה ויעודה של משטרת ישראל בהגנה יסודות אלו, למען המשכיותה ושגשוגה של החברה הישראלית כחברה דמוקרטית, בריאה ואיתנה. המפכ"ל רב ניצב יוחנן דנינו.
 

שלום30

New member
ברכת החג לשוטרים ולמתנדבים ממפכ''ל המשטרה

מפכ"ל משטרת ישראל, רב-ניצב יוחנן דנינו מאחל לכל השוטרים, הקצינים, הלוחמים, המתנדבים האזרחים ובני משפחותיהם חג שבועות שקט,נעים, בטוח ושמח. בחג השבועות נקרא גם חג מתן תורה יונק את מהותו מחג הפסח, שכן בחג הפסח אלוהים גאל את העם היהודי גאולה פיזית מעבדותם של בני ישראל במצרים אך השלים את תהליך הגאולה רק בחג השבועות, שכן ביום הזה אלוהים נתן את התורה לבני ישראל (במעמד הר סיני) בכדי לשמור על ערכי מוסר וחברה נעלים ובכך גאל את העם מבחינה רוחנית. לכן, חג השבועות נקרא גם חג מתן תורה.
 

שלום30

New member
מתנדבים השתתפו באבטחת אירועי יום ירושלים

אלפי שוטרים ומתנדבים נתפרשו ברחבי העיר החל משעות הבוקר המוקדמות. הכוחות אבטחו את אירוע ריקוד הדגלים שבאזור שייח ג'ראח. משטרת ירושלים השלימה את היערכותה לקראת אירועי יום ירושלים. אלפי שוטרים, שוטרי מג"ב ומתנדבים, בסיוע כוחות תגבור בפיקודו של מפקד המחוז ניצב ניסו שחם, ישמרו על הסדר והביטחון של המשתתפים באירועים שיתקיימו ברחבי העיר.
 

שלום30

New member
מתנדבים השתתפו במבצע שכרות - נתפסו 33 שיכורים

במהלך סופ"ש התקיים מבצע שכרות בתחום מחוז ת"א בו נטלו חלק 78 שוטרים ומתנדבים, נתפסו 33 נהגים שנהגו תחת השפעת אלכוהול, המשך חקירה את"ן ת"א.
 
למעלה