ברכות מהולות במרירות

Dorfl

New member
ברכות מהולות במרירות

דבר ראשון - כל הכבוד. דבר שני - אני לא מאמין שלא חשבתי על זה קודם ופתחתי את הפורום הזה בעצמי - אני (ואני יודע איזו קלישאה זו) המעריץ מספר אחת שלו. קניתי את *כל* הספרים שלו, אפילו את האחד שבו הוא רק מדבר על זה שחתולים יותר טובים מכלבים. חחח. בכל מקרה, רעיון מצוין, כל הכבוד לך, ואת תסלחי לי בזמן שאני תולה את עצמי בגלל שלא עשיתי את מה שאת עשית לפניך.
 

trillian

New member
החלום שלי

הוא לנסוע ללונדון, לחפש חנות ספרים נידחת, לקחת ארגז גדול ולהטעין בתוכו כמה שיותר ספרים של פראצ´ט (רצוי כולם) ואולי עוד כמה אחרים... אני ממש מקנאת בך. בינתיים האוסף שלי מכיל את: Lords and Ladies Feet of Clay (Dorfl... :p) Jingo The Fifth Elephant The Truth וכרגע אני באמצע האחרון...
 

Dorfl

New member
יש לי כבר מעל 40 ספרים שלו, כמדומני

זה כולל ספרים שהוא כתב שלא שייכים לדיסקוורלד, מפות של דיסקוורלד, עיבודים לקומיקס של דיסקוורלד, משחקי דיסקוורלד למשחב, ובקרוב גם עיבודים טלוויזיוניים של דיסקוורלד. יש לי גם פסלונים של דיסקוורלד מקליירקראפט. יש עוד הרבה דברים של זה שאני מתכוון לקנות, הכל בשם האוסף.
 

DviRincewind

New member
יא אללה!

הלוואי שלי היה את כל אלה! אני רק גולש באמאזון ומזיל ריר... כרגע יש לי בבית את כל הסדרה עד The truth לא כולל The fifth ellephant, יש לי את טרילוגית ג´וני (mankind, dead, bomb), את diggers (שדווקא לא כל כך אהבתי), עיבוד קומיקס של The light fantastic, את המפפה (mapp?) של הדיסקוורלד, ואת שני המשחקים. שווים כל הספרים מסביב האלה כמו the science of the discowrld ודומיו? בביקורות באמאזון דווקא אומרים שהם קצת מיותרים. מישהו יודע?
 
צביקה פיק הלסבית

יהוה היה מתהפך בקברו למשמע דברים אלו. אני הייתי מת לשים את הטלפיים שלי על "The mustache of Mr. pig" שהוא כתב בין "Eric" ל"A cowboy´s work is never done". חבל"ז מי שמצליח למצוא לי את הספר הזה...
 

DviRincewind

New member
אממממם

תנו לו כפיים- הבורסאר הצטרף לפורום!
תמיד ידעתי שיותר מדי מספרים יכולים לשגע בן אדם...
 

Cartman

New member
עיבודים לקומיקס? שו? אתה יכול לפרט?

עיבודים לאיזה ספרים יש? על ידי מי הם אוירו? ואיפה אפשר להשיג?
 

DviRincewind

New member
יש לי בבית את the light fantastic

יש באופן עקרוני כמה מאיירים שונים, אבל אף אחד מהם הוא לא ג´וש קירבי (או פול קידבי, לצורך העניין). למעשה, הסגנון אפילו לא מתקרב. בכל אופן, לדעתי המחיר קצת גבוה מדי יחסית לספר קומיקס (לא זוכר כמה עלה, אני רק זוכר שיותר מדי...). בכל אופן זה נחמד לראות את הספר מקבל מראה.
 

yoo

New member
היתה פעם סדרה טלווזיונית לדיסקוורלד

אומנם היא היתה מצויירת, אבל בכל זאת...איזשהו עיבוד טלווזיוני
 

DviRincewind

New member
דיברנו על הנושא הזה...

חפש באחת ההודעות בתחתית העמוד \ בעמוד הקודם.
 

yoo

New member
כן ראיתי

אבל מכיוון שקודם הסתכלתי על ההודעות שלמעלה לא ידעתי שקיים כבר דיון על זה
 
למעלה