ברכות חמות לפורום החדש

m o u s s e

New member
שלום לכולם ../images/Emo96.gif

היי לכולם גם אני מנסה לעבוד מהבית
במקצועי אני קונדיטורית , ומגדלת 2 ילדים כרגע אני בבית ומאוד רוצה להתחיל לשווק את עצמי אני עושה עוגות מיוחדות לארועים וימי הולדת. בהמשך אצרף תמונות לגלריה ...כי אין טוב ממראה עיניים.
 

טאKילה

New member
שרוני מזל טוב..../images/Emo65.gif../images/Emo77.gif

אווווו פורום יפיפה מזל טוב לפורום החדש. שרוני את מוזמנת לפרסם אצלי בפורומים ..|הצלחה|
 

נוי3

New member
ברכות גם ממני

אני נויה, אמא במשרה מלאה של שלושה בנים מקסימים - עומר (5), בר (3 וחצי) ורועי (2) ומצפה לבני הרביעי בתחילת יולי. ב-ה-צ-ל-ח-ה !!!
 

אהובה.א

New member
ארבעה בנים?????

ווווווואאאאאאאאווווווו נוי, כל אמא שיש לה יותר משני בנים - אני גאה בה. ועוד כל כך קטנים... איך את מסתדרת? את עובדת נוסף לכל? בטח מגיעה למיטה באפיסת כוחות ...לא? אל תדאגי , הקושי עובר מתישהוא. כשהקטן יהיה בכיתה ב' את תחושי הקלה רבה. כלומר , יקח כמה שנים טובות. נכון שיתחילו צרות גיל ההתבגרות , אולם הכל תלוי בך. ורק בך. בהצלחה , אישה , וכל הכבוד לך. יש לך מעריצה גדולה
 

נוי3

New member
היי אהובה

תודה רבה!! בינתיים רק 3 בנים ובטן אבל בעוד חודש וחצי, אוכל לספר לך, איך זה עם 4 בנים. קשה, קשה, קשה, אבל מסתדרים, יש ברירה? אני לא עובדת בחוץ, רק בבית - לא מספיק???? אני עושה הככלללל!!! אין לי אפילו טיפונת עזרה, הכל נופל עלי, לכן, איך יכול להיות לי זמן לעצמי??? התעודדתי.... תודה רבה!!!
 
שלום נוי החרוצה

אני עם בני הראשון. אין כמו בנים... אשמח לדעת אם תוכלי להפנותי למשרה כלשהיא מהבית. כרגע יש לי משהו קטן דרך האינטרנט אבל זה לא הרבה שעות.. ויוצר עבורי בעייה טל שלי קטן ולא רוצה עדיין לצאת מהבית, כך שמחפשת משהו מהיבת. אשמח אם תשלחי משהו מעניין... כל דבר מבחינתי הוא בגדר מעניין. תודה רבה ויום טוב.. ירדן
 

נוי3

New member
מצטערת ../images/Emo4.gif

לא יכולה לעזור לך. אני לא עובדת מהבית רק בבית והרבה. שיהיה לך יום מקסים ו...ב-ה-צ-ל-ח-ה!!!
 
מזל טוב לפורום החדש../images/Emo141.gif

סוף סוף פורום כלבבי, אומנם אני בתקופה הקרובה אני לא אכתוב בו כנראה, כי אין לי ממש זמן גם לא לפורום שלי (מעבר דירה וכאלו) אבל מבטיחה שאגמור עם המעבר הזה, אני הופכת להיות כאן חברה מין המניין אז שלום לכל הניקים המוכרים ובהצלחה לשרון
 

ריביקי

New member
בטח ברוכה הבאה יופי מרפא אלטרנטיבית

איזה כיף לנו....ספרי קצת... שבוע טוב
 
היי ריביקי../images/Emo24.gif../images/Emo23.gif

לפני הכל רצוני לומר לכם,תודה. 10 שנים שאני מתעסקת בתחום הרפואה האלטרנטיבית. אני מאסטר רייקי מסורתי,קרונה,וסייקם,מאסטר לפנג-שואי, וארומתרפיה=שמנים אתריים שזה התחום האהוב עלי ביותר. אני רוקחת מוצרים לכל בעייה .לפני חצי שנה פתחתי עסק קטן ,שמתנהל מהבית. ואני תמיד שמחה לעזור,ולייעץ. בברכת שבוע טוב. אביבה.
 

ריביקי

New member
בהצלחה בעסק החדש מהבית

אז הגעת לפורום המתאים.. וגם כיף פה מאוד....כולן בנות מתוקות בתקווה שיגיעו גם בנים ואם לא , גם כיף. יש הרבה סוגים של שמנים אתריים נכון? למה הם עוזרים או שזו שאלה כללית מידי?
 
למעלה