ברכות ואיחולים להולדת הפורום החדש..

_יובלל_

New member
ברכות ואיחולים להולדת הפורום החדש..

אורית, כל הכבוד על הפתרון המהיר והמוצלח - התפוז נראה נחמד מאד. נקווה שואללה לא יטרפו אותו. ובהזדמנות, אתר אמריקאי מצויין שמטפל בצורה מאד חכמה בנושא. אני לא חושב שראיתי אותו ברשימת הלינקים הקודמת.
 

ציפי ג

New member
אתר מקיף וממצה על למה לא

מענין למה אין שום הפניות ברורות על תופעות הנלוות לעורלה.
 

Ludwig

New member
אולי כי יש מגמה ברורה שם...

לעקור אמונות שנשתרשו ללא הצדקה כפי שהם מכנים circumctition או אולי כי הם מאמינים (כמוני) שהבעיות שעלולות להיווצר עם העורלה הן באמת זניחות. בכל אופן אני שמח כמו אחרים כאן שהגעת. מישהו צריך לנער אותנו מדי פעם, ורצוי בהגיון ובנימוס כמו שאת מפגינה :) (ותשמרי על הרווח בין הציפי לגימל ;-) )
 

ציפי ג

New member
והנה אנחנו מדברים על אמונה

אתה מאמין שהבעיות זניחות בעורלה, ואני אממינה שהבעיות זניחות במילה. דרך אגב, רק כעת גיליתי שאתה ושירלי אחים.אז לא רק לי יש מונופול על אחים מקסימים? אבל האחים שלי לא יכנסו לפה בעולם. אד יש לו חרדת מחשבים קשה. השני סבור שפורומים זה דבר לאנשים משועממים (היתכן שהוא צודק?) השלישי חרדי וסבור שזו טומאה, והרביעי שקוע בדלת אמותיו של הצבא. תודה על המחמאות. תמיד נעים להתווכח בנימוס. אני טוענת שלשם כך יש כפתור של שיגור. תחשוב רגע לפני המשלוח.
 

Ludwig

New member
כן, גם לאתאיסטים כמוני יש אמונות...

ואולי הסיבה שאני מודע לכך גם עוזרת לכבד אמונות אחרות. אם נאהב את זה או לא יש לא מעט חוסר וודאות ואי ידע בחיים, כך שתמיד יש קצת מקום לאמונות. מאידך אני שואף להקטין את אי הוודאות ובכך להגדיל את הידיעה על חשבון האמונה. בנושא ברית המילה אני חושב שהזמן פועל בכיוון שלי (כלומר לומדים יותר על חסרונות המילה ומבינים יותר את טעויות העבר). וכיוון שטובת הילדים בראש מעייני (וכיוון שאני אולי קצת יותר מדי אופטימיסט) אני עדיין מקווה שגם דתיים ישכילו להמשיך ולהתאים את אמונתם למציאות המשתנה במסגרת השמרנות העקרונית. וכמובן תודה על המחמאה :) (ממש חסרים כאן סימנים...)
 

אורית ג.

New member
ציפי למה מחקת את חמשת המופלאים

מהכינוי? פה בפורום זה היה במיוחד מעורר הערכה.
 

אורית ג.

New member
יובלל - מזל טוב לכולנו ונראה לי

שהבית החדש יהיה מוצלח לפחות (-; כמו הקודם. ובקרוב - גם הלינק הזה יהיה ברשימה. כולם מוזמנים להוסיף.
 
מצטרף למברכים

אוירת, אני שמח שמצאת במהירות מקום שלא מפלה על רקע דעות שנחשבות כיום כלא פופולריות או לפחות ככאלו שמתנגדות לקונצנזוס מקווה שהחשיפה כאן תהיה רבה ויבואו הרבה (ובעיקר) מתלבטים ובזכות המידע כאן יגיעו למסקנות הנכונות והנבונות - ואני לא בטוח שלכולם יש את אותה אמת ליאור
 
למעלה