תגובה ציונית הולמת- מר קפה
היי, אל תסחף- הגאווה עוד תעלה לך לראש ותשמיד לך את כל הצד השמאלי במוח שאחראי על האינטליגנציה( או שלחילופין תראה טלטאביז....

! אבל באמת על לא דבר, זה נחמד בכמה משפטים לגרום לאדם שמחה. אני רק קפצתי לראות אם יש תגובות- לרוב גם אני לא פה ואולי עדיף?? כל פעם שיוצא לי להיות אני תוהה: האם אתם בסדר?

זה לא חיים אמיתים ... לכתוב חמש מאות הודעות ביום לאנשים שאתה לא באמת מכיר- ז``א בחיים בעצם לא ראית ופגשת.., נו ראיתם הטפתי על גאוה ויצאתי מתנשאת- סליחה ומחילה מראש..( אפשרי גם תמורת תשלום סמלי..

, אז אני אשתוק ואסיים שיהיה לכולנו רק טוב ומהר. ועדת הבקורת ואיכות המוצר- מיסודו של מר קפה.