ברית עולם

ברית עולם

מילים: אהוד מנור לחן: מתי כספי ביצוע: חוה אלברשטיין עוד מעט כמעט אנו גוף אחד - את ידך נתת בידי שלי לעד. אתי לי עד שאני פוחד ולכן רועד כל גופי הלילה. יום יום וליל כל הזמן בנתיב אחד - לא מסומן. יום יום וליל - כל הזמן יחד ולבד לך לעצמי נאמן. אוהב אותך הלילה ואיתך מתעצב אוהב אותך הלילה ואיתך מתלהב עד הלב, עד כאב- מקווה, מתקרב. אט לאט נגלה מעט מי אני - מי את ואולי אולי נלמד - לוותר ולתת יותר עד שתיותר רק אהבתנו. יום יום וליל כל הזמן בנתיב אחד - לא מסומן. יום יום וליל - כל הזמן יחד ולבד לך, לעצמי נאמן. אוהב אותך הלילה ואיתך מתעצב אוהב אותך הלילה ואיתך מתלהב עד הלב, עד כאב - מקווה, מתקרב. עוד מעט יעלה האור ואני שיכור ורוצה אותך לזכור - ולשמור עד ימי הסוף, עד שנחלוף ותגוע הלמות התוף. אוהב אותך אישה! "האיש ההוא"
 
לאט לאט

לאט לאט שלום חנוך שומע איך את שרה בשבילי רואה אותך רוקדת לפני דבר כזה במו עיני נוכחותך היא אש בעצמותיי מתוך שאת שומטת את בגדי גופך נחשף בכל צבעי הקשת ואת רואה אותי רואה כמה את יפה כשאת נרגשת את מתקרבת אלי, לאט לאט בין לחישה למבט, לאט לאט את מגלה מי אני, לאט לאט את מגלה לי מי את, לאט לאט מפתיע איך גופך כל כך מוכר ואיך נוגעת נפש בבשר מגע כזה לא יתואר אף פעם לא הכרתי בעבר את מתקרבת אלי, לאט לאט את נמסה בין ידי, לאט לאט גולשים גלים אל החוף, לאט לאט בתנועה לאין סוף, לאט לאט את מתקרבת אלי, לאט לאט בין לחישה למבט, לאט לאט את תגלי מי אני, לאט לאט את תגלי לי מי את, לאט לאט
אני
 

מו שיקו

New member
ואותך

אחרי שנסעת- שלמה גרוניך / מתי כספי ואותך אני בוחר אותך אני חולם אותך אני יודע שרק איתך אני חופשי לבד אני מרגיש כאילו את היית איתנו אבל כשאני שותק לי עם עצמי אז את איתי אבל אינך ואני שותק אותך ולעצמי אני אומר איך אני יודע שרק איתך אני עצמי ואת כל המילים שלנו את היית שומעת גם בלי שאני אומר לך את עצמי אני נולד ואני רואה את רואה מקום אחר אותו אני חולם איתך אני יודע אבוא לשם ועם עצמי לבד אני מרגיש כאילו את היית איתנו אבל כשאני שותק לי עם עצמי אז את איתי אבל אינך
 
לשניכם......./images/Emo48.gif../images/Emo20.gif

"Forever Is As Far As I Will Go" I´ll admit I could feel it, The first time that we touched. And the look in your eyes, Said you felt as much. But I´m not a man, Who falls so easily. It´s best that you know, Where you stand with me. I will give you my heart, Faithful and true. And all the love it can hold, That´s all I can do. But I´ve thought about, How long I´ll love you. And it´s only fair that you know, Forever´s as far as I´ll go. When there´s age around my eyes, And gray in your hair. And it only takes a touch to recall, The love we´ve shared. I won´t take for granted, You´ll know my love is true. Each night in your arms, I will whisper to you. I will give you my heart, Faithful and true. And all the love it can hold, That´s all I can do. But I´ve thought about, How long I´ll love you. And it´s only fair that you know, Forever´s as far as I´ll go. Forever´s as far as I´ll go.​
שבת-שלום
 
לכבוד אהבתכם..../images/Emo23.gif..

תחת עץ האהבה יושבים בצל האהבה, שניים ויש להם ציפור על הכתפיים תחת עץ האהבה יושבים בצל האהבה, שניים ומבטם צלול, מאיר עיניים ושיר על השפתיים, וטוב להם בשניים תחת עץ האהבה, תחת עץ האהבה תחת עץ האהבה, יושבים בצל האהבה שניים ויש להם חלום אבל בינתיים תחת עץ האהבה, יושבים בצל האהבה שניים הם אוחזים ידיים ושיר על השפתיים, וטוב להם בשניים תחת עץ האהבה, תחת עץ האהבה תחת עץ האהבה, יושבים בצל האהבה שניים עם הציפור עפים, פורשים כנפיים תחת עץ האהבה, יושבים בצל האהבה שניים ומחייכים להם כל השמיים תחת עץ האהבה,תחת עץ האהבה תחת עץ האהבה תחת עץ האהבה נורית גלרון ויוסי בנאי
 

יאצפן

New member
אמן../images/Emo117.gif

שיר שחיבר אהוד מנור לאישתו, בזמן חברותם בלהקת בת שבע בניו יורק. אין מה לומר, תהילת עולם למילים, ריגשת אותי לחזור הרבה שנים אחורה.
 
למעלה