תשובה
הייתי אצל פרופ' ברזיס. היא מרצה טובה. אמנם לפעמים היא טיפה מתבלבלת, אבל כשהיא ממוקדת היא מסבירה ממש טוב. היא מנסה לשלב מציאות בחומר הלימוד, אבל הסמסטר הזה היא קצת עצרה את עצמה מזה כדי להספיק את החומר. היא אמרה ש"מזל" שהיתה שביתה כי החומר של מקרו א' היה מאוד רלוונטי למציאות (הנגיד שקונה דולרים וכו'). היא גם משעשעת ומנסה לספר בדיחות לעתים. היינו קבוצה מצומצמת (20-30 איש) אז גם יכולנו להבין את החומר, בניגוד לדוגמה לצפיפות אצל כהנא או מועלם. קח בחשבון - היא מלמדת קצת שונה. לדוגמה המכפילים אצלה לא כללו את כל הביטויים כמו LR, LY וכו', היא לימדה עם אותיות שונות ועם מראה שונה לביטויים המוכרים לכל השאר. היא אמרה שככה ספרי הכלכלה המתקדמים מציגים את הדברים. היא גם לימדה כמה טיפים למבחן שלי מאוד מאוד עזרו (בשילוב עם עצותיו של שלומי נחום). לסיכום - אני חושב שאפשר בהחלט להגיע אליה. אני למדתי אצלה והצאתי ציון טוב מאוד. אצל אזרנרט לא הייתי ואתן למי שהיו אצלו להגיב.