ברוכים הנמצאים!
ת תופס עוגב New member 13/6/02 #3 כמה טוב שבאת הביתה כמה טוב לראות אותך שוב, ספר מה נשמע ספר, ספר איך היה למה לא שלחת גלויה? (לא שלחת גלויאהאהאה) כבר חשבתי שהחלטת להשאר בארץ הסיגר תגעגענו
כמה טוב שבאת הביתה כמה טוב לראות אותך שוב, ספר מה נשמע ספר, ספר איך היה למה לא שלחת גלויה? (לא שלחת גלויאהאהאה) כבר חשבתי שהחלטת להשאר בארץ הסיגר תגעגענו