ברוכים הנמצאים

ברוכים הנמצאים

שלום לכולם, יופי של דיונים יש כאן - אני ממש שמח שמצאתי את הפורום הזה. קוראים לי רן ואת השנתיים האחרונות אני מעביר בייג'ין. מתמקד בעיקר בלימוד סינית, אבל לא רק... חוויות אני מתעד בבלוג שלי שהוא הומוריסטי בעיקרו, ואני משתדל גם לתבל אותו גם עם קצת סינית ונושאים אחרים. 欢迎你们来看 ביי בינתיים, 艾然 - ài rán
 

guanyin

New member
欢迎光临

דמה לי שאפילו מצאתי את הבלוג שלך פעם, בטעות.
 
למעלה