ברוכים הבאים לפורום NBA ומכללות

OrEl74

Well-known member
מנהל
ברוכים הבאים לפורום NBA ומכללות ../images/Emo13.gif

כאן תוכלו לדון ולקשקש בכיף על כל מה שקורה בליגה הטובה ובעולם ובשחקני העתיד המתפתחים להנאתם בליגת המכללות. הפורום הוקם על מנת למקד את נושא ה NBA והמכללות אך יחד עם זאת חשוב להדגיש שהוא לא בא להתחרות בפורום הכדורסל הוותיק והטוב אלה לעבוד לצידו ובשיתוף פעולה. מקווה שתהנו
 

The WizardMan

New member
שיהיה בהצלחה ....

לדעתי , לא רעיון משו להקים עוד פורום , אוהב את פורום כדורסל וזה שאפשר לשלב בו את כל מה שנכנס תחת כדורסל , אבל אני מבין את הצורך , לכל אלה שסובלים מהשפעת מכבי שם. אבל ישר שחיתות ? סלים עוד לא הוכיח את ידיעתיו בNBA וכבר הוא אדום ? די לקומבינות ! P:
 

chaiel

New member
חח גמני חשבתי עלזה...

אבל אני מבטיח להעלים עין אם אני גם יהיה אדום...
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
הודעה חשובה...

מסתבר שיש איזה באג משונה בתפוז ולכן בשלושת העמודים הראשונים של הפורום לא ניתן יהיה להגיב להודעות למעט ההודעה הראשית (למשל, להודעה הזאת אי אפשר להגיב). אני יודע שזה קצת מעיק אבל זה רק שלושה עמודים ואני מניח שנמלא אותם דיי מהר ואז הכל יסתדר לנו. איתכם הסליחה.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
נו, מסתבר שזאת אזעקת שווא והכל עובד כראוי ../images/Emo13.gif

 

chaiel

New member
דווקא לא.

להודעה הראשונה של עבוד מהונג-קונג א"א להגיב, ניסיתי פעמיים.
 

SSPB

New member
ישששששש!!!!

שנים שאני מחכה לזה! פורום NBA? ועוד מכללות? מעולה! שיהיה בהצלחה
 

tristan79

New member
ה hoops-heads כובשים את העולם!!!

פורום שני בדרך להשתלטות על העולם... דולן: "איזייה, אתה חושב על מה שאני חושב?" תומאס: "אני חושב שכן, אבל מה נעשה אם ג'רום ג'יימס לא ירצה הארכת חוזה ל 7 שנים תמורת 120 מיליון דולר?"
 
שיהיה במזל

עוקב כבר לא מעט זמן אחרי פורום כדורסל, נהנה מהידע וסובל מכל ההתנצחויות הנצחיות של שני המחנות, בתקווה שכאן יהיה נחמד יותר.
 

Or Amit

New member
קומונה אחת (או יותר?), שני פורומים, ליגת

פנטזי אחת לפחות. משעמם לך בחיים?
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
עדכונים קצרים...

העלתי סקר בנודע לבלייזרז ועד לאן לדעתכם הם יגיעו העונה. כמו כן התחלתי לכתוב בקצרה על הקבוצות ב NBA ועל ההיסטוריה שלהם במאמרי הפורום ואני מתכוון להשלים את זה במהלך סוף השבוע. אשמח לשמוע את דעתכם על מה שכתבתי עד עכשיו. תודה
 
למעלה