ברוכים הבאים לפורום "מוזיקה ותרבויות המזה"ת".

Kanoun

New member
ברוכים הבאים לפורום "מוזיקה ותרבויות המזה"ת".

שלום לכולם, בשעה טובה ובמזג-אויר נוח ליוני, נפתח הפורום "מוזיקה ותרבויות המזה"ת", בו נעסוק בכל מה שעושה לנו טוב ומרגש אותנו. לא נעסוק בפוליטיקה או בסיכסוך. מטרת הפורום, הינה להעמיק ולתת לנו עניין וצבע לכל מה שלא כתוב בעיתון או מוצג בטלויזיה, ולהכיר את העמים אותם אסור לנו לבקר. תחומי התרבות המגוונים:שפות, עדות, מטבח, טלויזיה, אינטרנט, ירחונים, תיאטרון, קולנוע, אומנות, עיצוב, תערוכות, אריטקטורה, תיירות וכדו'. אעביר לכם מידע אקטואלי אודות מקומות בילוי ומוקדי תרבות בארצות בהן אסור לנו כישראליים לבקר: חופי ג'וניי בלבנון, הדולפינריום במנאמה, בחריין. רחוב סוק וואגף בדוחה, קטאר או מקומות בהם אנו מתיירים כקבוצה עם המדריך הישראלי, אך איננו מבקרים (הדאנס בר הכי שווה בקזבלנקה, חנות לעוגיות חתונות במנאר, תוניס). נדון במוסיקה שמושמעת הרגע ברדיו טהראן, תחנת מוסאיק אפ-אם תוניסיה (MOSAIQUE FM TUNIS) או מתנגן בערב חמישי בתאנור, דובאיי. אחת לחודש נסרוק מדינה על רבדיה ומאפייניה. אחת לחודש נדון אודות זמר מצליח ומוערך מארצות המזה"ת: עמר דיאב, ננסי עג'ראם, ג'ורג' וואסוף, שירין, סמירה סעיד, שייב מאמי, ראשיד טאהא, סאבר רבאעי, נטאשה אטלס, מוסטפה סאנדל, מחסין יגאנה, חוסיין אל-ג'סמי ועוד רבים וטובים! - לא נעסוק בפוליטיקה. - לא נפגע באדם ולא נרשום רעות על איש. מזמין את כולם לקרוא, לכתוב, להגיב, ולהתרשם. בהצלחה לכולם!
 

LAYLA S

New member
מעולה ../images/Emo45.gif

כל הכבוד על היוזמה לפתוח פורום כזה (סוף סוף) בהצלחה רבה!
 

goldy

New member
וואלה? 'לא נעסוק בסיכסוך'?

אתה יודע כמה ערבים מפורום אקטואליה תצטרך לחסום ולהזהיר כשכל מילה שניה שלהם תהיה 'קישקוש' ו'constelation'? האם יהיו כאן שיעורי ערבית ולא רק פירושים למילים?
 

Kanoun

New member
ברוך הבא GOLDY

שלום גולדי וברוך הבא לפורום! יש מספיק עניין בסכסוך וכמות לא מבוטלת של מומחים שמבינים איש את שכנו. יש צדדים יפים לכל ארץ וזוהי מטרת הפורום. אין כאן מה שאסור לפי חוק מדינת ישראל- מדובר בבמה לנושאים מגוונים שאין התקשורת הראתה עניין ובשל כך יש בורות מהצד שלנו. לימודי השפה הערבית- לא נראה לי שזהו המקום הנכון ללימודים אינטנסיביים של שפה. אם אתה מעוניין ללמוד לדבר ערבית יש מספר בתי ספר לשפה הערבית, הכל תלוי היכן אתה גר, זמן פנוי ומידת ההשקעה תקציב וכו'
 

seelinewoman

New member
שלום, אני כאן בגלל המורה שלי

לקולנוע מזרח תיכוני. החלטתי שיש כאן הרבה דברים שמדברים אליי. אשמח ללמוד מכם
 

Kanoun

New member
ברוכה הבאה!

שלום שלום, מלבד הקולנוע הישראלי, שהוא בעיניי מדהים מכל הבחינות, פועלת גם תעשיית קולנוע אקטואלית באירן, בתוניס, במרוקו בתורכיה, בלבנון וכמובן במצרים (הסרט הערבי של יום שישי הוא לעולם מצרי). כמו כן תעשיית קולנוע מגרבית (צפון אפריקה) מצרפת. בלגיה, שוויץ וקנדה. אציין היום את סרט המופת, עטור השבחים מלבנון "CARAMEL" משנת 2007 ( "سكر بنات" ) בכיכובה ובבימויה של נאדין לבאקי המדהימה (במאית הוידאו קליפים של ננסי עג'רם). הסרט הינו סופר פמיניסטי ומגולל את חייהן של 5 נשים מצפון ביירות. זהו הסרט הלבנוני המצליח ביותר בכל הזמנים- והרי הטריילר: http://www.youtube.com/watch?v=wqt6nP3_fC0&feature=related מומלץ בחום!
 

Kanoun

New member
שיעורי הקולנוע שלך

האם תוכלי לספר לנו על שיעורי הקולנוע שלך? סרטים? במאים? תודה
 
איזה רעיון נהדר הפורום הזה ובהחלט יש צדדים מק

סימים למזרח התיכון גם בלי הסכסוך המפורסם. דווקא מוצא חן בעיני הרעיון של הפורום. אני פה בשמחה רבה
 

Kanoun

New member
ברוכה הבאה.

אנא שתפי אותנו מה מעניין אותך? מה ירתק אותך לקרוא? לראות? או לשמוע?
 

Kanoun

New member
ריקוד מזרחי-חוסאם רמזי.

אין אני מומחה גדול בריקודים מזרחיים, אבל אני כן יודע שחוסאם רמזי حسام رمزى, הוא אחד מהמוסיקאים, המעבדים, המלחינים והמפיקים היותר מוכשרים ומפורסמים, שהפיקו אלבומים שלמים, שמוקדשים לריקודי הבטן. בהכשרתו, הוא אמן כלי הקשה מוכשר ומוערך עד מאוד, בכל רחבי העולם. הספיק לעבוד, להופיע ולהקליט עם עם כל הגדולים במזרח ובמערב, הרשימה כוללת את: סטינג, פיטר גבריאל ריקי מרטין, שאקירה, הג'יפסי קינגס, יוסו נ'דור, תארכאן, שיב חאלד, ראשיד טאהא ופודייל. בצעירותו, בשנות ה-70 נדד רמזי בעולם ולמד מספר רב של טכניקות תיפוף: סגנון סעודי, בדואי, מצרי, לבנוני, וצפון-אפריקאי, מה שלא היה כלל מקובל דאז, כיוון שאמן כלי הקשה נשאר היה נאמן למסורת התיפוף של ארצו. באמצע שנות ה-70, הוא עבר להתגורר בלונדון, שם למד מוסיקה והתחבר לנגני ג'אז מפורסמים. קשריו, קסמו האישי, פתיחותו התרבותית יוצאת הדופן לעולמות רבים ואתניות מקומית (לא רק בערים הראשיות, אלא בישובי ספר וכפרים) הניבו תוצאות מרשימות ובשנות ה-80 הוא החל לשתף פעולה עם בוי ג'ורג', מארק אלמונד ופיטר גבריאל. אחת הכניסות הראשונות של אמן ערבי לתעשיית הפופ המערבית, ועוד בלונדון, בירת סצינת מוסיקת הפופ באייטיז. תחת חתימתו, עשרות אלבומים טובים ומיוחדים, בהם הוא מציג כלי הקשה משולבים בכלי נגינה מהעולם המזרחי. אציין את נושאי אלבומיו: עולם רקודי הבטן, פלמקו מתובל במוסיקה ערבית, נעימות מעובדות על ידו, של מיטב גדולי המוסיקה הקלאסית הערבית ועוד רבים. הוא הוציא ב-2001, את אחד מלהיטי הדרבוקה שהושמע רבות במועדונים "אדוניס" "EDONIS" ,שבו משולבת יפה הדרבוקה שלו בטראק האוס. והרי האתר שלו: www.hossamramzy.com ולחובבי ז'אנר ריקודי הבטן קישור: http://www.youtube.com/watch?v=1yVWmeFM3-Y
 
למעלה