אאידה מצויין, בלו מן לא איכזב אותי
אבל ראיתי לפני שנים.לדעתי כן כדאי לראות. על ממה מיה שמעתי רק דברים טובים אבל די קשה להשיג כרטיסים. יש את כל ההצגות הותיקות: קונטקט, שיקגו, 42 סטריט שאליהן אפשר להשיג כרטיסים בחצי מחיר בTKTS ביום ההצגה. ויש את החדשות יותר הפרודיוסרס ו"יורינטאון" שמומלצות מאד ועדיין לא יצא לי לראות. יש את "לה גוארדיה" שוב אוף ברודווי, הופעה מיוחדת ואני לא מפרטת עליה כדי לא להרוס אם תחליטי לראות. אם יש לך עוד שאלות ספציפיות אני אשמח לענות.