ברגע האחרון....
לפני מספר חודשים פגשתי מישהי שהכרתי דרך האינטרנט... זו לא הייתה פגישתנו הראשונה!! וידענו בדיוק מה המטרה של אותה פגישה
אחרי שהעניינים התחממו קצת....החלטתי שלא...אנחנו לא עושים את זה... פתאום פשוט לא בא לי עליה... ברור שהיא התבאסה וכעסה וכו´...אפילו היתה קצת אגרסיבית ואלימה... ולמה אני מספר לכם את כל זה?.... השבוע הבחורה מתחילה לעבוד יחד איתי ממש באותה חברה ובאותה מחלקה!!! מה עושים? איך מתנהגים? מזיינים? לא מזיינים? עצות בבקשה....
לפני מספר חודשים פגשתי מישהי שהכרתי דרך האינטרנט... זו לא הייתה פגישתנו הראשונה!! וידענו בדיוק מה המטרה של אותה פגישה