ברגע האחרון....

  • פותח הנושא red29
  • פורסם בתאריך

red29

New member
ברגע האחרון....

לפני מספר חודשים פגשתי מישהי שהכרתי דרך האינטרנט... זו לא הייתה פגישתנו הראשונה!! וידענו בדיוק מה המטרה של אותה פגישה
אחרי שהעניינים התחממו קצת....החלטתי שלא...אנחנו לא עושים את זה... פתאום פשוט לא בא לי עליה... ברור שהיא התבאסה וכעסה וכו´...אפילו היתה קצת אגרסיבית ואלימה... ולמה אני מספר לכם את כל זה?.... השבוע הבחורה מתחילה לעבוד יחד איתי ממש באותה חברה ובאותה מחלקה!!! מה עושים? איך מתנהגים? מזיינים? לא מזיינים? עצות בבקשה....
 

pachanga

New member
אויש.... ../images/Emo5.gif

אם היתה לך אפשרות לא רק מהעבודה היית בורח, גם מארץ, איך שאתה מתאר את זה. אולי תתנהג באופן רגיל... אבל אל תעשה איתה כלום!!!!! אתם עובדים ביחד... ונראה לי שאחד מאיתכם יפגע.... נראה לי ככה... לא מאחלת אבל זה נשמע צפוי
פאצ´נגה
חיי לילה
 

red29

New member
רק למען ההבהרה...

בפגישה הראשונה שלנו עשינו את זה.... פשוט באותו יום פתאום עבר לי... לא בא לי עליה!!!
 

pachanga

New member
לא נעים בכלל ../images/Emo5.gif

אין לי כבר מה להגיד לך הלאה מה לעשות ממש לא נעים!
 
למעלה