ברביקיו ציבורי

ohari

New member
ברביקיו ציבורי

אתמול לקחנו את הכלבות לגבעה קטנה על שפת ALTAFJORD. על הגבעה נתקלנו בברביקיו ציבורי עם שולחנות ואפילו נקודת חשמל, עם נוף מדהים, בייחוד בשעות השקיעה. הצילום הוא לכיוון צפון מערב כך שבקיץ רואים משם את שמש חצות. בקיצור, אולי שנה הבאה נארגן משהו...
 

ohari

New member
מבט יותר רחב על הגבעה

הגבעה הזאת זרועה בעמדות בטון ישנות עם פתחי ירי, אני מניח שנבנו ע"י הגרמנים במלחמת העולם השניה.
 

ohari

New member
וסתם בשביל הקטע

הגבעה נמצאת ממול לשדה התעופה של אלטה ובדיוק המריא לנו מעל הראש מסוק Bell 412 של חיל האוויר הנורבגי האימתני. בכלל, יש פה המון פעילות אוירית באיזור, וכבר כמה פעמים עברו מעל אלטה מטוסי קרב ממש ממש נמוך, והיו ימים שערכו פה קרבות אויריים מדומים מעל העיר וזה עושה רעש נוראי. קצת מוזר שהם מתאמנים דווקא מעל מקומות מיושבים כשיש כל כך הרבה שטחים ריקים במדינה הזאת.
 

ohari

New member
ואם כבר....

אז כמה דקות אחרי המסוק המריא מטוס של SAS וצילמתי לו את הבטן
 

MayFebruar

New member
כמו תמיד- תמונות מדהימות! ../images/Emo99.gif

אולי אפשר גם לנסות ברבקיו חורף שם?
 
למעלה