בראבו D1 מכשיר מעולה !

מני.ת

New member
בראבו D1 מכשיר מעולה !

מעולה מבחינת התמונה שהוא מפיק. הוזכרה כאן בעית האמינות של המכשיר הזה, וכמו אחרים גם המכשיר שלי לא תפקד כהלכה. המכשיר נתקע לפעמים (במיוחד בתחילת קריאת DVD ) והוא מסתדר רק לאחר ניתוק מחשמל וחיבור מחדש. מאחר והמכשיר שלי זייף מהיום הראשון, התקשרתי לחברה והם הבטיחו לשלוח אלי מכשיר חדש (תקופת המתנה של שבועיים BACK ORDER). אתמול קיבלתי את המכשיר החדש ו................ גם הוא נגוע במחלה. אני מדפיס את ההודעה הזו ובאותו זמן בטלפון מחכה לדבר עם האחראי בחברה. בינתיים אני מחזיק בשני מכשירים שאני צריך להחזיר... למרות הכל, איכות התמונה מפצה על עוגמת הנפש.
 

מני.ת

New member
המשך...

סיימתי כעת שיחה עם האחראים לנושא ומכשיר נוסף ישלח אלי באופן דחוף עם רצים בהולים של חברת FEDEX. ארצה לציין ששני המכשירים שנמצאים בבית שלי שייכים לשתי סדרות ייצור שונות ואף על פי כן לוקים באותה תקלה בדיוק. אם זה לא צירוף מקרים, אני באמת לא מקנא בשירות הלקוחות של V,INC
 
אני סופר את הימים עד להשלכתו מהחלון

למי שלא מכיר מדובר בתואם מומיטסו. מסכים שהתמונה יוצאת דופן, אבל העצירות כל כמה רגעים, לפעמים לשניה ספורה ולעיתים דרוש כיבוי והדלקת המכשיר, מטריפה אותי. המכשיר לא מזהה סרטים, נתקע, קופץ ומה לא. יש אין ספור תלונות למרות שישנם מכשירים שעובדים בסדר. אין ספק שמדובר במכשיר בעייתי מאד. עוד כ-חודש חודשיים ייצאו מספר רב של מכשירים עם SCALING פנימי ויציאות DVI/HDMI של חברות מוכרות כגון פנסוניק, פיליפס, דנון, פיוניר ואח'. חלקם כבר בשוק. אני סופר את הימים עד שאני אשליך את ה^&%^&% הזה מהחלון. רן
 

vinyl

New member
לי יש את המומיצו

התמונה איכותית ביותר.המכשיר קורא כל פורמט אפשרי. אני חייב לציין שהופתעתי לטובה מהמכניזים שלו.ולפחות מכנית הוא עובד מצוין. אבל.כשהוא הגיע אלי השלט שלו לא עבד.היה צורך בתיקון. ישנם סרטים שקופצים.ישנם ניתוקים מעצבנים של הסאונד.ישנם מקרים שהוא נתקע גם אני אשמח לדנון עם dvi השאלה מה יהיה המחיר של החברות המוכרות.
 

game boy

New member
../images/Emo41.gifשאלה לכל המאוכזבים../images/Emo26.gif../images/Emo41.gif

שמחזיקים את המכשיר הזבלי הזה: מה "תורמת" לכם תמונה:מדהימה/יפהפיה/אלוהית/יוצאת דופן באיכותה(מחק/י את המיותר),באם המכשיר *הזה* ל-א נותן לכם את האפשרות להנות ממנה באופן רצוף/אחיד וללא תקלות/עצירות/גימגומים/קרטועים(מחק/י את המיותר)? לא היה עדיף כבר לקנות מכשיר בעל איכויות וידאו קצת נחותות,אבל-לפחות תוכלו להשתמש בו בצורה כזו שתגרום לכם הנאה,ומבלי שתצטרכו "לסבול" ולקטר? כבר ממזמן טענתי שמכשיר dvd מייצור סיני שמחירו לצרכן 200 דולר(ולא משנה אם יש לו תמונה מיליון $)- בסה"כ מדובר על מוצר שמקומו הסופי לאחר זמן לא רב...בפח הזבל(או בגינה שמתחת למרפסת הבית
).
(והיו כאן בפורום כאלו שניסו להיתווכח איתי
)
 

מני.ת

New member
היופי כואב...

כך טוענות אלו שמורידות שערות עם שעווה... נכון שלפעמים צריך להוציא את המכשיר מן התקע ולחבר אותו שנית, אבל יחליפו לי אותו וישלחו לי מכשירים חדשים עד שאחד מהם יפעל כמו שצריך. ובאמת התמונה שהמכשיר הזה מוציא מצדיקה את המאמץ הזה בשלב זה כשאין לו מתחרים ברמת המחיר שלו. בל נשכח שהמכשיר הזה מקרין כל פורמט אפשרי שגם זה משהו. כפי שרן ציין בהודעתו הקודמת, קרוב היום שיקומו למכשיר הזה מתחרים שיתנו את אותה איכות התמונה ואותה התמיכה בפורמטים השונים ובאמינות עדיפה בעליל.
 

freddi

New member
כ"כ יש לך מזל שאתה לא בארץ, כי כאן

לא היינו נהנים לקבל כל יום שני וחמישי מכשיר חדש בפד-אקס בלי סיבוך עם מכס. ...אם המכשיר היה עולה 200$ גם בארץ, יכול להיות שהייתי קונה אותו.... כרגע אני מבסוט עד הגג ממכשיר יקר יחסית של פיאוניר בחיבור קומפוננט, ואני לא חולם אפילו על החלפה.... (וזה למרות שכבר כתבתי לרן שארצה לבחון את הברוו אצלי בבית לפני הליכתו לקבורה, מתוך סקרנות בלבד)
 
אמיר, באופן עקרוני אתה צודק, אבל..

אין חולק שההנאה נפגמת מצפייה לא רציפה הכרוכה בעצירות, גמגומים ו- SHUT DOWN מוחלט לעיתים. למרות זאת צריך להבין שהתמונה שמוציא המכשיר ב-**מקרנים מסוימים** היא משמעותית טובה יותר מכל מכשיר שתעמיד מולו בכל רמת מחיר שהיא. לכן, המעבר למכשיר אחר מאד קשה, במיוחד למי שמתמקד באיכויות התמונה. הייתה לי תיאוריה שהמכשיר מתקשה להתמודד עם שריטות (אני בעיקר משכיר) אבל גם תיאוריה זו התנפצה לאור בעיות שהיו לי עם סרטים חדשים לגמרי. זה הגיע למצב שאני משתמש במכשיר לראות סרטים עם אשתי ומשתשמש ב-X-BOX שמגיעים אורחים. המכשירים החדשים שיצאו יהיו גם כן זולים מאד ברמות של 250-500 דולר. רן
 

רומן ט

New member
אם, גם אני בגדול מסכים איתך

אם היה לי את המכשיר של רן ואת הבעיות שלו, לא הייתי משתמש בו, לא משנה כמה איכותית התמונה. אבל אצלי כאמור הוא עובד לא רע, ויש גם אחרים שאצלם הוא עובד... איכשהו.. הקו המפריד בין איכות התמונה לבעיות תפעול הוא דק מאוד ומשתנה מאדם לאדם. בלי שתראה את ההבדל באיכות התמונה, אתה לא יכול לומר עד כמה זה שווה "לסבול" תופעות של גמגומים ותקיעות. תאמין לי, שיחסית להבדל בתמונה שנותן המומיצו, ההבדלים בין שאר המכשירים, כולל בין מכשיר של 300 שקל למכשיר של 30 אלף שקל, זניחים עד לא קיימים.
 

vinyl

New member
תשובה ל game boy

כשמדובר באנשים "וידאופילים" שאיכות התמונה חשובה להם יותר מכל. אז איכות התמונה מפצה על כל מה שהגדרתה.אנשים כאלו לא יכולים להתפשר על מכשיר בעל איכויות יותר נחותות.נקודה בדיוק כמו שמישהו יכתוב לאודיופילים מה "תורם" לכם איכות סאונד מדהימה... והאם לא ניתן להסתפק במערכת מיני חמודה. מבלי להשקיע הון ולשדרג עד אין סוף... יש לציין שהבעיות לא קימות בכל הסרטים.זה קיים בכמה סרטים בודדים.כך שהשד לא נורא כל כך.אז ישנם מספר סרטים שאני יודע שהם קופצים אותם אני רואה ב dvd הרגיל.אבל ברוב הסרטים אין שום בעיה. יש לי בספרית הסרטים מספר רב של סרטים שעד היום פשוט לא היתי מסוגל לראות אותם בגלל איכות התמונה הנחותה.אבל היום המומיצו השיב בהם חיים חדשים.פשוט לא יאמן.צריך לראות בשביל להאמין. אגב.כל מכשיר dvd הוא מוצר שמקומו הסופי לאחר זמן כזה או אחר בבוידם. כי תמיד יוצאים מכשירים חדשים ויותר טובים.
 

Croc

New member
בקיצור זה "פטיפון של ודיאופילים"../images/Emo6.gif

 

רומן ט

New member
בעצם, חשבתי על מקבילה מתאימה יותר

המומיצו הוא כמו ה-Theta או הפרוסיד של הוידאופילים.. עכשיו, אם היו מוכרים את ה-Theta CasaNova למשל ב-2000 שקל, לא היית(ם) קונה(ים)? והיחס פה עוד הרבה הרבה יותר גדול...
 

Raffael

New member
אמיר, קח בחשבון שלא ידענו לפני

הקניה, עד כמה המכשיר יהיה בעייתי. אף אחד לא ציפה לקבל מהמומיצו איכות בניה ותפקוד של סוני 999 (טנק יפיפה), אבל ציפיתי שאם האיכות שלו תהיה סבירה, זה ישתלם. תמורת 200 דולר, אפשר להמר (למרות שרובנו שילמנו יותר ולא זכינו לקבל את השרות שמני מקבל). התמונה שהמכשיר נותן אכן נפלאה (טובה יותר מהסוני הנ"ל, למשל) ולא קשה להבחין בכך - אלה לא דקויות שהאבחנה בהן שמורה ליודע ח"ן. לפחות המכשיר שלי, שהבעיה שלו מתבטאת בעיקר בליפ סינק לא יציב, שווה לפחות את המחיר שלו. שווה לי להחזיק אותו יחד עם מכשיר אחר ולעבור למכשיר השני כשיש בעיה עם סרט מסוים. כשאין בעיה - אין למכשיר הזה תחרות ממשית. אני לא מתחרט על הקניה. כשהמכשיר ימות, לא יכאב הלב להניח אותו בפח, בתנאי שיהיה לו מחליף ראוי. זה גם יתרון משמעותי
 

רומן ט

New member
יש אבל...

הדנון 5900 יקר ($2000 ריטייל). גם הפיוניר 868 לא זול. הפיוניר 668 קצת יותר זול. שלושתם מכשירים אוניברסלים, מה שלא ממש מעניין את רן אני מניח. ובעיקר, אף אחד לא עמד במבחן השוואה מול המומיצו עדיין. זה שהם יודעים להוציא 720P דרך DVI או HDMI לא מבטיח איכות תמונה. ההצפה של מכשירים כאלה תגיע בקרוב, עם יציאת המכשירים של אונקיו, פיליפס ופנסוניק בין השאר. ואז גם אולי יתפרסמו מבחני השוואה מול המומיצו, ורן יוכל להיפטר מהגרוטאה שלו. אותי אישית המכשירים האלה לא ממש מעניינים - עבורי אין ולא יהיה שום מכשיר שיכול להחליף את המומיצו (פרט ל-HTPC כמובן).
 

aharon b

New member
ואני שואל שאלה מעניינת אשר עליה

אשמח להשגות. אם מומיצו או תואמיו עולים בסביבות 200$, ולאחר יבואן ארצה באופן אישי המחיר מגיע לבסביבות 2000-2200 ש"ח בסה"כ הכללי (200$ + 80$ משלוח + 71% מס שקול לסכום המדובר). לא עדיף כבר לבנות HTPC במחיר הנ"ל? מחשב מודרני סטנדרטי עולה היום ללא מסך בסביבות 2000 ש"ח כולל מע"מ וכולל כונן DVD-ROM וכולל כרטיס מסך Nvidia Gforce FX5200 המכיל פריסת Mpeg2 HDTV בחומרה והכולל גם יציאות S-VHS וגם DVI-I . מחשב שכזה אמין ביותר מבחינת הטראנספורט שלו, הוא לא יתקע כל שניה, מה גם שאפשר להוריד תחילה את הסרט לכונן הקשיח ואחר כך לראות אותו בניחותה בזמן החופשי. אפשר בכלל לאחסן כמה סרטים בו זמנית לצורך נוחיות או שמירת סרטים טובים לעתיד. מחשב שכזה אפשר לשדרג הן מבחינת התוכנה והן במחינת החומרה בעתיד בעלות די סבירה - שמירת ערך ההשקעה. כל זאת לבל נשכח שכדאיות בנית HTPC בארץ כדאית יותר מכל מקום אחר בגלל שעל מוצרי אודיו-וידאו (DVD Player) במקרה הנ"ל יש מס של 71% לעומת מע"מ של 18% בלבד על מוצרי מחשוב. מה אתם אומרים על הדעה הזו? אשמח להערות והשגות. נ.ב למי שכבר יש מחשב סביר (כמעט לרובנו) כל שצריך זה להוסיף לו (במידה וטרם יש) כרטיס מסך איכותי דיו כדוגמת מה שתארתי מקודם Nvidia Gforce FX5200 המכיל את היכולת לקבל פריסת DVD מעולה ישירות לטלויזיה או למקרן הדיגיטאלי. עלות כרטיס כזה הינה 360 ש"ח כולל מע"מ.
 

רומן ט

New member
זו שאלה מצוינת, שנשאלה המון...

התשובה שלי היא ש: א. HTPC הוא בהחלט האפשרות הטובה ביותר לאנשים מסוימים, אתה מקבל scaling פנטסטי במחיר מגוחך (יחסית) ועם המון אפשרויות שידרוג ושימושים נוספים. ב. בכל זאת צריך לזכור כמה נושאים/בעיות: 1. הבעיה מספר אחת לדעתי היא הרעש. מחשב "רגיל" מרעיש. גם המחשבים והמארזים השקטים (מבין הסטנדרטיים) מייצרים הרבה יותר רעש ממה שאתה כצופה בסרט/מאזין למוסיקה מוכן לקבל. פתרונות ההשקטה המקובלים לא כ"כ זולים, ומייקרים את המחשב לרמות של כ-5000 שקל ומעלה. 2. כמובן שיש את בעית הנוחות - רוב האנשים רוצים פשוט להכניס סרט ולקבל את התפריט, ולא לנווט בסבך תפריטי מערכת ההפעלה. 3. אמינות. אולי ה-DVD-ROM שתקנה יהיה אמין, אבל בסוף תריך על צערכת הפעלה של MS, שנוטה לפעמים להתקרש.. 4. אין כיום למיטב ידיעתי תוכנת נגן DVD שיודעת לעשות PAL Deinterlacing טוב. המומיצו לא מבריק בכך גם כן (למרות שאני חושב שהוא יודע לעשות יותר מסתם BOB ל-2-2 Sequence) אבל יש נגני DVD שעושים את זה מצויין. 5. אסתטיקה - יש אנשים שלא אוהבים לראות מחשב בין כל המכשירים היוקרתיים שלהם. מארז יפה עם תצוגת VFD לא זול בכלל. נ.ב. - ה-nVidia הוא ממש לא הכרטיס האידיאלי ל-scaling של סרטים. ה-ATI Radeon נחשב הרבה יותר טוב..
 
למעלה