בקשת עצה לילד

בקשת עצה לילד

שלום לכולם אני מבקשת להתייעץ איתכם, בני בן ה-7 אובחן כADHD ולפני כשבוע החל ליטול קונסרטה 18 מיל' מאז ומתמיד הוא לא אהב ללכת לחוגים ולמרות שניסינו די הרבה הוא לא התמיד באף חוג, כיום אינו רוצה ללכת לחוגים כלל. אני מניחה שחלק מההימנעות שלו הייתה העובדה שלא טופלה בעיית הקשב, האם לדעתכם כדאי לנסות שוב, מאחר שהוא מטופל תרופתית, (האם התרופה עשויה להשפיע גם על חיבתו לחוגים? חוג טוב הוא דרך להוציא אנרגיות וזה לדעתי חשוב האם להתעקש, למרות אי רצונו? האם אתם יכולים להמליץ על חוג כלשהו? ובעיקר, אם לא ילך לאף חוג, נכון שזה לא נורא? :)
 

05 מיכל

New member
הכון, זה לא נורא!

אין שום טעם ללחוץ ללכת לחוג אם הילד לא אוהב את זה. לגבי האפשרות שעם קונצרטה הוא יוכל ליהנות שם, חכי קצת. תראי שאתם על מינון מתאים, שזה עוזר. תני לו לצבור הצלחות וביטחון בביה"ס. רק אחר כך יש טעם להעלות את זה שוב. אפשר גם לחכות לשנה"ל הבאה. זה ממש ממש לא דחוף.
 

TikvaBonneh

New member
חוגים

הבת שלי לא הלכה לחוגים בגיל שבע, והיום היא בת 13 והולכת לחוג בלט, חוג גאז, חוג דרמה, פיתוח קול, ופסנתר. זה לא נורא אם הוא לא הולך לחוגים, זה כן נורא אם הוא מבלה את כל זמנו הפנוי מול הטלויזיה והמחשב. אם הוא משחק בגינה ועם חברים זה נראה לי מספיק טוב בגילו. חוגים שהבן שלי אהב בגיל 7 (אבל לא היה מטופל אז בריטאלין): טרמפולינה, קמי, שחיה, טבע. הריטאלין שינה את סוג החוגים שהוא אוהב. עם ריטאלין הוא לא אוהב חוגי ספורט ומעדיף חוגים לימודיים.
 
למעלה