בקשת עזרה../images/Emo92.gif
שלום לכם יש לי בן שנה ו-10 חודשים פעיל ומקסים. הבעיה שלי היא כזו: כשהוא היה קטן בגיל 4 חודשים בערך הוא היה אצל מטפלת במשך כחודשיים שדחפה לו אוכל בכח "הוא מילל ובולע" הייתה ההגדרה שלה, כמובן שהוצאתי אותו משם כל עוד נפשי בי. אבל מאז הוא לא שוכח, כשהוצאתי אותו הוא לא היה מוכן שאני אגיש לו בקבוק, הוא היה צורח. אז בעזרת מרפאה הגענו למסקנה שצריך פשוט לשים את הבקבוק וללכת, ללמד אותו לאכול לבד, הוא היה כבר בן חצי שנה בערך, והסתדר עם זה לא רע, אכל יפה, עלה במשקל, והפסיק לצרוח למראה בקבוק. עכשיו שהוא כבר יותר גדול, ואוכל יותר אוכל ופחות בקבוקים, יש בעיה. הוא ירד קצת במשקל, כי אוכל רגיל קצת קשה לו לאכול לבד לגמרי, נופל לו, והוא גם משחק וזורק כמו כל ילד בגילו. ואני לא מצליחה לתת לו לאכול, הוא ממש ננעל כשאני מתקרבת אליו עם אוכל. הוא צורח לא רוצה, ואני מוותרת, אבל הוא לא עולה במשקל ואני אובדת עיצות, לא יודעת מה לעשות. מצד אחד אני לא מכריחה שמה את הצלחת אם הוא רעב הוא בטח יאכל, אבל בזמן האחרון הוא ירד במשקל, והוא לא היה חולה או משהו כזה. ואני לא כועסת עליו שהוא זורק אוכל כי אני לא יודעת אם אני לא אעשה לא אנטי. אולי אני עדינה מדי איתו, גם זה יכול להיות חוץ מזה אין לו בעיה עם מגע, נשיקות חיבוקים פינוקים, והוא ילד שמח ופעיל. אודה על קבלת עיצות.
שלום לכם יש לי בן שנה ו-10 חודשים פעיל ומקסים. הבעיה שלי היא כזו: כשהוא היה קטן בגיל 4 חודשים בערך הוא היה אצל מטפלת במשך כחודשיים שדחפה לו אוכל בכח "הוא מילל ובולע" הייתה ההגדרה שלה, כמובן שהוצאתי אותו משם כל עוד נפשי בי. אבל מאז הוא לא שוכח, כשהוצאתי אותו הוא לא היה מוכן שאני אגיש לו בקבוק, הוא היה צורח. אז בעזרת מרפאה הגענו למסקנה שצריך פשוט לשים את הבקבוק וללכת, ללמד אותו לאכול לבד, הוא היה כבר בן חצי שנה בערך, והסתדר עם זה לא רע, אכל יפה, עלה במשקל, והפסיק לצרוח למראה בקבוק. עכשיו שהוא כבר יותר גדול, ואוכל יותר אוכל ופחות בקבוקים, יש בעיה. הוא ירד קצת במשקל, כי אוכל רגיל קצת קשה לו לאכול לבד לגמרי, נופל לו, והוא גם משחק וזורק כמו כל ילד בגילו. ואני לא מצליחה לתת לו לאכול, הוא ממש ננעל כשאני מתקרבת אליו עם אוכל. הוא צורח לא רוצה, ואני מוותרת, אבל הוא לא עולה במשקל ואני אובדת עיצות, לא יודעת מה לעשות. מצד אחד אני לא מכריחה שמה את הצלחת אם הוא רעב הוא בטח יאכל, אבל בזמן האחרון הוא ירד במשקל, והוא לא היה חולה או משהו כזה. ואני לא כועסת עליו שהוא זורק אוכל כי אני לא יודעת אם אני לא אעשה לא אנטי. אולי אני עדינה מדי איתו, גם זה יכול להיות חוץ מזה אין לו בעיה עם מגע, נשיקות חיבוקים פינוקים, והוא ילד שמח ופעיל. אודה על קבלת עיצות.