בקשת עזרה

rotemoosh

New member
בקשת עזרה../images/Emo36.gif

שלום, שמי רותם, אני נמצאת כרגע בתהליך משפטי מול הצבא להכרה במחלת מעיים שנגרמה לי בעקבות השירות. בינואר 2006 התגייסתי ונשלחתי לעשות טירונות במחנה זיקים שאני מניחה שרובכם מכירים, במהלך הטירונות היו המון קאסמים זו היתה התקופה הכי קשה מבחינת הקאסמים כי נפלו כל יום כמה פעמים ביום.. בעקבות הדחק והלחץ שהייתי שרויה בו וכמו כן תנאי הגיינה ירודים ביותר שהיו בבסיס חליתי במחלת המעיים . כרגע הצבא לא מוכן להכיר בכך שזה נגרם בעקבות הטירונות, ולכן אני בהליכים משפטיים.. במידה ויש כאן חיילים בסדיר או משוחררים שהיו בין ינואר למרץ 2006 במחנה זיקים וחלו בעקבות המצאותם בזיקים אודה לכם מאוד אם תצרו עמי קשר במסרים, זה מאוד מאוד יעזור לי .. תודה מראש וחג שמח!
 

Ambious

New member
אני רק מבקש להזכיר לכל הגולשים לחשוב פעמיים

לפני שהם נותנים פרטים אישיים כמו שם, מגורים, טלפון או אפילו כתובת דואר אלקטרוני. מתן פרטים אישיים על גבי הפורום אינו אסור, אבל מאחר ואין לנו שליטה על המסרים האישיים, זכותכם לתת שם איזה פרט שרק תרצו - אבל תחשבו פעמיים לפני שאתם עושים את זה, כי אין מי שיבטיח את שמירת הפרטיות שלכם במידה ותתנו פרטים שיחשפו את זהותכם. יום טוב ובהצלחה, -אלעד
 

rotemoosh

New member
אין מה לדאוג..

לא יעשה שימוש בפרטים שיינתנו ללא הסכמת נותן הפרטים.. זה דבר שיוכל מאוד לעזור לי ואני מבטיחה לכבד את בקשותיו של מי שיוכל לעזור לי.. תודה..
 
למעלה