בקשת עזרה מכם
אני רוצה שתמליצו לי על מקום מסויים שבו הכי כדאי לי למצוא את עצמי. אני בן 26,מעולם לא הייתי מחוץ לארץ.(לימודים,עבודה,וכל שאר ירקות). מרגיש צורך עז להתנתק מהכל,ולנפוש ,לטייל,להיות,לנוח,לישון לעבוד (אני יודע שיש בעיה של חוקיות) ..הכל ביחד .(הייתי מת להגר,אבל אני יודע שזה כרוך בהרבה ביוקרטיה.אז אני לא מתכוון להגר.). על איזה מקום אתם ממליצים לי?? (שלא יהיה גם יקר מבחינת מחיה,מגורים וכו'..) אין לי מושג לכמה זמן. זה יכול להיות לשלושה חודשים...לחצי שנה....לשנה...לשנתיים.(כמובן,שזה תלוי באשרת הכניסה וכו' וכו'). אבל בגדול,זה הכיוון. אני רוצה לנסוע לבד לגמריי. לנקות קצת את הראש. זה חשוב . לא אוהב את כל מקומות ה "שאנטי" האלה...לא מתחבר לכל הדברים האלה. ז"א,אל תשלחו אותי ללוס אנג'לס או לניו יורק המלוקקת.כי זה גם לא אני.חחחח אבל מצד שני,לא נראה לי שאמצא את עצמי בהודו למשל.(יותר מידי פרימיטיביים,לטעמי,ואני חוזר...רק לטעמי.) בקיצור,סומך על ניסיונכם ועל שיקול דעתכם. ואשמח לשמוע המלצות חברים. בן 26 שרוצה לנסוע לבד.במסע לתוך עצמו.(זה נשמע פלצני.חחח..אבל,המטרה שלי להמחיש לכם ככל שניתן את מהות הבקשה שלי.) המון המון תודה
אני רוצה שתמליצו לי על מקום מסויים שבו הכי כדאי לי למצוא את עצמי. אני בן 26,מעולם לא הייתי מחוץ לארץ.(לימודים,עבודה,וכל שאר ירקות). מרגיש צורך עז להתנתק מהכל,ולנפוש ,לטייל,להיות,לנוח,לישון לעבוד (אני יודע שיש בעיה של חוקיות) ..הכל ביחד .(הייתי מת להגר,אבל אני יודע שזה כרוך בהרבה ביוקרטיה.אז אני לא מתכוון להגר.). על איזה מקום אתם ממליצים לי?? (שלא יהיה גם יקר מבחינת מחיה,מגורים וכו'..) אין לי מושג לכמה זמן. זה יכול להיות לשלושה חודשים...לחצי שנה....לשנה...לשנתיים.(כמובן,שזה תלוי באשרת הכניסה וכו' וכו'). אבל בגדול,זה הכיוון. אני רוצה לנסוע לבד לגמריי. לנקות קצת את הראש. זה חשוב . לא אוהב את כל מקומות ה "שאנטי" האלה...לא מתחבר לכל הדברים האלה. ז"א,אל תשלחו אותי ללוס אנג'לס או לניו יורק המלוקקת.כי זה גם לא אני.חחחח אבל מצד שני,לא נראה לי שאמצא את עצמי בהודו למשל.(יותר מידי פרימיטיביים,לטעמי,ואני חוזר...רק לטעמי.) בקיצור,סומך על ניסיונכם ועל שיקול דעתכם. ואשמח לשמוע המלצות חברים. בן 26 שרוצה לנסוע לבד.במסע לתוך עצמו.(זה נשמע פלצני.חחח..אבל,המטרה שלי להמחיש לכם ככל שניתן את מהות הבקשה שלי.) המון המון תודה