בקשת עזרה מכם

אין שם5

New member
בקשת עזרה מכם

אני רוצה שתמליצו לי על מקום מסויים שבו הכי כדאי לי למצוא את עצמי. אני בן 26,מעולם לא הייתי מחוץ לארץ.(לימודים,עבודה,וכל שאר ירקות). מרגיש צורך עז להתנתק מהכל,ולנפוש ,לטייל,להיות,לנוח,לישון לעבוד (אני יודע שיש בעיה של חוקיות) ..הכל ביחד .(הייתי מת להגר,אבל אני יודע שזה כרוך בהרבה ביוקרטיה.אז אני לא מתכוון להגר.). על איזה מקום אתם ממליצים לי?? (שלא יהיה גם יקר מבחינת מחיה,מגורים וכו'..) אין לי מושג לכמה זמן. זה יכול להיות לשלושה חודשים...לחצי שנה....לשנה...לשנתיים.(כמובן,שזה תלוי באשרת הכניסה וכו' וכו'). אבל בגדול,זה הכיוון. אני רוצה לנסוע לבד לגמריי. לנקות קצת את הראש. זה חשוב . לא אוהב את כל מקומות ה "שאנטי" האלה...לא מתחבר לכל הדברים האלה. ז"א,אל תשלחו אותי ללוס אנג'לס או לניו יורק המלוקקת.כי זה גם לא אני.חחחח אבל מצד שני,לא נראה לי שאמצא את עצמי בהודו למשל.(יותר מידי פרימיטיביים,לטעמי,ואני חוזר...רק לטעמי.) בקיצור,סומך על ניסיונכם ועל שיקול דעתכם. ואשמח לשמוע המלצות חברים. בן 26 שרוצה לנסוע לבד.במסע לתוך עצמו.(זה נשמע פלצני.חחח..אבל,המטרה שלי להמחיש לכם ככל שניתן את מהות הבקשה שלי.) המון המון תודה
 
חבר יקר

אתה עושה רושם של אדם לא יציב -אז הכי טוב שתשאר במקומך -ככה תמיד תמצא את עצמך . מה שמזכיר לי סיפור על אחת שהכרתי מהשכונה -קראו לה שרה דווארה ,יום אחד נעלמה, ירדה לחפש את עצמה בין הבטניקים של אילת -כעבור כמה שנים אני רואה אותה מסתובבת ברחוב יחפה עם תנוק על היידיים מאיזה תייר מצוי -שאלתי אותה -אהלן שרה דווארה -תגידי מה נשמע איתך -אמרה לי-אני מרגישה שאני ממש קרובה למצא את עצמי -שאלוהים יעזור לה .
 

אין שם5

New member
נו..למה לא יציב??

אני באמת מבקש את התייחסותכם. אני יציב מאוד. אשמח אם יהיו עוד כאלה שישמחו לתרום מהידע שלהם.
 
מה אתה מחפש?

"להתנתק מהכל,ולנפוש ,לטייל,להיות,לנוח,לישון לעבוד (אני יודע שיש בעיה של חוקיות) ..הכל ביחד" את זה אפשר לעשות כמעט בכל מקום שתגיע אליו השאלה איזה סגנון בא לך קור, חום, גדול, קטן, מהר, לאט, אילת או ת"א? אם ארה"ב ולוס אנג'לס או ניו יורק לא באות לך טוב, יש לך מצב להסתדר בפלורידה ואם אתה מחפש יופי, שקט, בילוים ושוני, בלי המהירות של ניו יורק ובלי השאנטי של הודו, אלא משהו ככה טוב באמצע תתחיל להתעניין במדינת דרום אפריקה, אם זה לא משהו ששמעת עליו, אל תמהר לפסול לפני שתבדוק מה זה...
 
למעלה