בקשת עזרה - הסברים

mb המקורי

New member
בקשת עזרה - הסברים

אני בן 18 וחצי לפני גיוס עם פרופיל 82 אני בא מרקע בתחום המחשבים ואני מרגיש שאני יכול לתרום לצבא בתחום המחשבים ואפילו הייתי מוכן לחתום קבע ולעבוד בשביל הצבא בתחום מדעי המחשב . כרגע ממה שהבנתי אני מיועד לקרבי ואני מעוניין להגיע ליחידת מחשבים [כמו ממר"ם וכדומה] שלחו לי זימון למיונים של "קד"צ טכני חיל הקשר" ב19.4 עכשיו אחרי שהבנתם תראש שלי ותרקע הנה השאלות: 1.האם זה שיש לי פרופיל 82 זה אומר שבטוח ישלחו אותי לקרבי? או תומך לחימה? 2.האם יש פה מישהו שמכיר או שמע פרטים על שירות "טכני בחיל הקשר" ? - האם זה מה שאני מחפש כתוכינתן מחשבים לטווח ארוך? 3.הבית שלי הוא בעייתי מבחינת הכנסה כספית , גירושים ,שכונת מצוקה האם עליי לגשת לקצינת ת"ש או שזה ידפוק לי תצאנס לשרת כתוכניתן מחשבים כליל ? תודה מראש לעונים .
 

dj rotem style

New member
אני במצב שלך רק שעדיין לא התגייסתי

תראה אני יודע שקורסים כאלה נפתחיל לקראת מאי יוני אז תזדרז להתגייס נדמה לי שאם אין לך פרופיל 64 אז אתה לא יכול להיות לא קרבי תראה יש גם המון דברים במחשבים תנסה לבדוק מה מיעדים אותך (דרך פרוטקציות ) לגבי ענין הת"ש זה לא מפריע בכלל
 

Rue16

New member
אפשר גם במודיעין

יש להם תפקידים עם מחשבים, פרוייקט גאמא וכאלה, ואני חושבת שבנים יכולים לשרת בהם גם עם פרופיל קרבי. בהצלחה עם זה
 

Paronet

New member
לדעתי דווקא עדיף לך

לפנות למש"קית ת"ש, ואולי זה אפילו יגדיל לך את הסיכויים להתקבל לממר"ם ולא להיות קרבי [אם תצטרך לעבוד בנוסף לשיאות הצבאי שלך או משו, אז סביר להניח שלא ישימו אותך ביחידה קרבית].
 

costello2

New member
ככה -

חיל תקשוב (לא רק ממר"ם - יש עוד מקומות לא פחות טובים) או חמ"ן (גאמא, שחקים וכו') אלו המקומות היותר מעניינים לשירות בתחום המחשבים. תתקשר - אליהם, תציג את הרקע שלך, את היכולות שלך, ותבקש להגיע למיונים. בגדול הרבה מהמסלולים האלו מאפשרים גם לבעלי פרופיל קרבי להתגייס אליהם. אופציה שלישית (אבל אני חושב שכבר "פיספסת את הרכבת") היא עתודה. ככה אתה מקבל גם תואר, גם קבע, וגם עבודה בתחום הלימודים שלך (מדעי המחשב). אם לא עתודה אתה יכול לשקול י"ג י"ד, אני באמת לא יודע עד כמה יש מסלולים כאלו בתחום בתו אתה מעוניין - אבל שווה לבדוק. לגבי בעיות כלכליות - תפנה לקצינת ת"ש, זה בטח לא יכול להזיק.
 

asafasher1

New member
מתי תבינו?אין סיכוי כמעט!

שמישהו עם פרופיל קרבי יתקבל או יקבל זימון למיונים לקראת קורסים בבס"מח אבל מה שכן הפרוייקטים של חמ"ן גאמא ושחקים ואולי עוד כמה כן מאפשרים לבעלי פרופיל קרבי אך כמובן עם קב"א גבוהה להשתתף בהם... להגיע לממר"מ-זה גם לא ביטוי נכון כי ממר"ם לא קשורים לקורסים אלא מי שמסיים את הקורסים יכול להשלח אליהם אבל גם ליחידות אחרות בקיצור להגיע לקורסים בבס"מח בעלי פרופיל קרבי 72-97 יכולים לחלום.
 

GuestOfHonor

New member
זה לא מדוייק

דבר ראשון, יש הקצאות בודדות לפרופיל קרבי לקורס תכנות ה"רגיל" בבסמ"ח (לא, אני לא יודע איך מתמיינים לזה). דבר שני, למי שיכול לעשות י"ג בהנדסת תוכנה יש אפשרות להתקבל לקורס המקוצר בבסמ"ח אם הוא לומד באחת המכללות שבסמ"ח עובדים מולם (למשל רשת אורט)
 
למעלה