בקשת עזרה בשיתוף

dov98

New member
לא מוזר, יש אנשים שלא בדיוק ---->

יודעים מה הם עושים, גם אם עושים משהו. במקרה זה צריך להשאיר פצועים בשטח. שיספר את הסיפור לבזק, לא כאן.
 

eladts

New member
מודם סמסונג

משמש כשרת DHCP בברירת מחדל. זה כמובן לגמרי מיותר במודם שהוא אינו נתב אבל זה כנראה זכר ליכולות הניתוב המדוכאות שלו. סתם חשדת בכשרים.
 

jammer

New member
זהירות על ההדק

לפני שאתם מטיחים האשמות תחשבו קצת. אחרי שמהדברים של דוב השתמע שאני שקרן (שכן אמרתי שאני מכיר את הבן-אדם ונותן מילת כבוד שהוא לא התעסק עם המודם), אשמח, לשם שינוי, לראות איזו התנצלות.
 

dov98

New member
מה התנצלות ? אל תתעסקו --->

עם מודמים ולכל היותר תשאלו לפני שאתם עושים משהו שאתם לא מבינים, לפני ולא אחרי.
 

Philodox

New member
תשמע

לא יודע מאיפה אתה שואב את ההנחות שלך, אבל אני לא נגעתי במודם. הדבר היחיד שעשיתי היה לעקוב אחרי ההוראות שכתובות באתר שלך. לפני שאתה קופץ, ומטיח האשמות, כדאי שתחשוב מעט. אם הייתי מסוגל לפרוץ את המודם המחורבן, בוודאי לא הייתי מבקש את העזרה בשביל לקנפג מערכת רשת - אני בטוח שהייתי מסתדר לבד. אז המקשה להתנצלות של jammer היא במקום, אני לא אבקש את ההתנצלות שלך, כי כמו שזה נראה לי מכאן - אני לא אקבל אותה ממך. תרגיש טוב. אני מרגיש טוב.
 

shsre

New member
אולי נרד מהעץ?

נשאלת שאלות ע"מ לקבל כיוון. תענה על השאלות.
 

basin

New member
אז ככה:

הגדר בצורה ידנית את מאפייני tcp\ip של הכרטיס ethernet edapter 1 במחשב עם 98 ותרשום את הכתובות DNS של הספק שלך. מומלץ להחליף גם את הכתובת ל-192.168.0.2 ולא 192.168.0.189. כמו כן, בכרטיס שמתחבר לסמסונג במחשב עם 2K שנה את DG ל10.0.0.2 ולא 10.0.0.138. ורק בכרטיס זה מומלץ להגדיר DHCP. בהצלחה. אמור לעבוד. אתה לא אשם שקבלת מודם לא בתול מבזק!
 
למעלה