בקשת מידע על צלילות בתאילנד

טרפזיה

New member
בקשת מידע על צלילות בתאילנד

שלום, אני מעוניינת לצלול בקיץ באזור תאילנד. האם למישהו יש ניסיון / המלצות / אזהרות? אשמח לקבלן
 

ilanbt

New member
תנסי את הקישור המצורף

יש בו תיאור אתרים כללי ועונות צלילה.
 

MovieMaker

New member
אני צללתי לפני כחודש בקו טאו

עם bans diving resort יש שם מדריך ישראלי צחי אלו היו צלילות הכי יפות שצללתי
 

lihi50

New member
גם אני צללתי בבאנס ../images/Emo42.gif

ד''א אני קוראת סמויה בפורום, וראיתי הודעה על תאילנד אז הגבתי
אני צצלתי בקו-טאו בתאילנד בבאנס צלילה אחת מהחוף ועוד 2 מהסירה..היה ממש כיף, למרות הראות שהייתה טיפה עכורה בגלל התקופה..זה היה בסביבות סוף דצמבר תחילת ינואר... שמעתי שבקו-פיפי ופוקט הראות בתקופה של ינואר טובה יותר.. * אני צצלתי עם מדריך ישראלי בשם אלון, אבל גם צחי היה שם, חמוד כזה...
 

dive rite

New member
, אזהרה !!!

, אני ואשתי גם צללנו דרך bans הצלילות היו מצוינות אבל שכרנו דרכם טוסטוס ובלילה כאשר הטוסטוס היה בחנייה מישהו ריסק אותו והם כמובן האשימו אותנו ודרשו מאיתנו סכום של 16,000 באט(בכזה סכום אפשר ליקנות כמעט טוסטוס חדש) בסוף הלכנו למשטרה והגענו ל"פשרה" של4000 באט אף אחד במועדון לא היה מוכן לעזור לנו גם לא המדריכים הישראלים אנחנו לא נחזור למועדון שמנסה לסדר את הלקוחות שלו ההמלצה שלי :חפשי לך מועדון אחר...(יש בשפע)
 

orfish

New member
מועדון צלילה בקו טאו

אני ובת זוגי צללנו 12 צלילות בספטמבר בcrystal divers. מועדון 5 כוכבים של פאדי מנוהל ע"י אירופאים. אנחנו חזרנו מאוד מרוצים! כל הצלילות היו בקבוצות קטנות עד 5 אנשים מכסימום. צללנו בעיקר בחלקים הצפון מערביים של האי ופגשנו gray reef sharks לרוב ופעם אחת whale shark. עשינו גם טיול מיוחד לsail rock - סלע שנמצא בחי הדרך לקו-פאנגן ששם צוללים בתוך סלע-ארובה. מתחיל מבערך 6 מ' עד 12'. לגבי המועדון: שרות מאוד אדיב ומקצועי. אנחנו צללנו בעיקר עם סטיב- מדריך צלילה מלונדון ועם דייבמסטר מאחת הסקנדינביות. את הציוד במועדון אורזים לך בתיק שאתה לוקח וכל השאר(בלונים, משקולות) על הספינה (כמובן האננס שמחכה ברגע שאתה חוזר מהמים!).כמעט כל הציוד היה ברמה טובה מאוד- ומה שלא התאים לנו אז הוחלף ברצון! לגבי החדרים שם, אם יש תקציב אז ה-luxury rooms מומלצים בחום רב. יש גם הנחות למי שצולל ומתאכסן אצלהם כמה ימים ברציפות. חשוב לציין שנשארנו אצלהם הרבה ימים ועשו לנו הנחה יותר גדולה כי צללנו "יותר" ממה שצריך להנחה הרגילה. אם אני זוכר נכון אז היה גם מדריך ישראלי אבל לא יצא לנו לצלול איתו.
 
למעלה