בקשר לPC יש דרך חינמית לעבוד עם מקינטוש על PC? אני לא מתכוון אימולטור אני מתכוון שממש תהיה מערכת Macintosh על המחשב.. אם מישהו מכיר משהו בבקשה להגיב תודה.