בקשר לPC

jinje

New member
בקשר לPC

יש דרך חינמית לעבוד עם מקינטוש על PC? אני לא מתכוון אימולטור אני מתכוון שממש תהיה מערכת Macintosh על המחשב.. אם מישהו מכיר משהו בבקשה להגיב תודה.
 

Macpire

New member
יהיה מעניין לראות דבר כזה רץ..

אומנם זה לא אפשרי ולוגי =) אבל תחשבו על זה שמערכת איקס תרוץ על פיסי ללא שום אימוליצה...
 
למעלה