בקשר ל- waves
אחרי פירמוט המחשב התקנתי את הפלאגים של WAVES שוב אך הפעם לא הופיע לי הפלאג wave tune,(כל השאר הופיעו!!!!) למרות אלפי נסיונות התקנה הנואנדו לא קלט את הVST הספציפי הזה אשמח לדעת איך לפתור בעיה זו, או אם למישהו יש איזשהו רעיון לפתרון כדי שהנואנדו יקלוט את הVST הזה...
אחרי פירמוט המחשב התקנתי את הפלאגים של WAVES שוב אך הפעם לא הופיע לי הפלאג wave tune,(כל השאר הופיעו!!!!) למרות אלפי נסיונות התקנה הנואנדו לא קלט את הVST הספציפי הזה אשמח לדעת איך לפתור בעיה זו, או אם למישהו יש איזשהו רעיון לפתרון כדי שהנואנדו יקלוט את הVST הזה...