בקשר ל- waves

bigmm

New member
בקשר ל- waves

אחרי פירמוט המחשב התקנתי את הפלאגים של WAVES שוב אך הפעם לא הופיע לי הפלאג wave tune,(כל השאר הופיעו!!!!) למרות אלפי נסיונות התקנה הנואנדו לא קלט את הVST הספציפי הזה אשמח לדעת איך לפתור בעיה זו, או אם למישהו יש איזשהו רעיון לפתרון כדי שהנואנדו יקלוט את הVST הזה...
 

ירדן פ

New member
ממ..

לWAVES יש המון חבילות... רק חבילה אחת מכילה בתוכה את Tune והיא נקראת Waves Vocal Bundle. זה מה שאתה מתקין?
 

bigmm

New member
בדיוק!!!

אני מתקין את מרקורי ואח"כ אני מתקין את הווקאל והווקאל כאילו שלא מותקן אחרי ההתקנה...ז"א אני לא רואה אותו...
 
למעלה